یازده رکابزن به اردوی تیم ملی دعوت شدند

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان، به منظور حضور موفق در رقابتهای دوچرخه سواری کاپ آسیایی مالزی در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری؛ مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیایی در مواد پیست از تاریخ 25 الی 28 آذرماه در پیست "چراس" شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار خواهد شد.

به منظور حضور موفق دراین رقابتها و کسب سکوی های برتر آسیا، یازده رکابزن در رشته سرعت به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

براین اساس، (محمود پراش، امید بیگدلی و سیاوش صفی نیا از تهران، محمود رسولی از ایلام، رامین شیخ ستاری از آذربایجان شرقی، علی علی عسگری از البرز، احسان خادمی از خوزستان، مازیار فرزاد از لرستان، محمد دانشور از خراسان جنوبی، احمد اصغرپور و رضا جبرئیلی از مازندران) نفرات دعوت شده به این دوره از اردوی تیم ملی هستند.

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان از جمعه چهارم آذرماه در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.

در این دوره از رقابتهای کاپ آسیایی مالزی، حداکثر یازده رکابزن در رده سنی بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان و حداکثر پنج رکابزن در رده سنی جوانان و در دو بخش دختران و پسران از هر تیم حضور دارند.

دوچرخه سواران رده سنی بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان در این دوره از رقابتهای کاپ آسیایی در مواد ( اسپرینت، تعقیبی انفرادی، تعقیبی تیمی، یک کیلومتر، 500 متر، کایرین، تیم اسپرینت و اومنیوم) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در رقابتهای دوچرخه سواری کاپ آسیایی در رده سنی جوانان و در دو بخش پسران و دختران، تیم های شرکت کننده در مواد ( اسپرینت، تعقیبی انفرادی، یک کیلومتر، 500 متر، کایرین و دورامتیازی) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گفتنی است: مرحله گذشته رقابتهای دوچرخه سواری کاپ آسیایی از تاریخ 19 الی 20 شهریورماه سال جاری در پیست 333 متر (سیمانی) "هوامارک" شهر" بانکوک" تایلند برگزار شد. که در پایان؛

- در ماده 200 متر جوانان: ابوالفضل زارع زاده موفق به کسب تنها مدال طلای تیم ملی ایران شد.

- در ماده تیم اسپرینت: تیم ایران با ترکیب ( محمد دانشور، احسان خادمی و علی علی عسگری) موفق به کسب مدال نقره شد، در این ماده تیم های کره و ژاپن مقام های اول و سوم را کسب کردند.

- در ماده 200 متر دختران و در رده سنی جوانان: ریحانه طالبی با عملکردی قابل قبول توانست با کسب مدال برنز، اولین مدال تاریخ دوچرخه سواری بانوان ایران را در مواد انفرادی به دست آورد.

- در ماده 200 متر بزرگسالان: احسان خادمی موفق به کسب مدال برنز شد.

- در ماده 200 متر بزرگسالان: فروغ عباسی دیگر نماینده تیم ملی بانوان کشورمان مقام هفتم را کسب کرد.

۶ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.