سرپرست فدراسیون دوومیدانی:رسیدگی به قهرمانان دوومیدانی یک اولویت است

سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی در مراسم معارفه ای که با حضور دکتر سید حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اعلام کرد: رسیدگی به وضعیت قهرمانان دوومیدانی و توجه ویژه به آنان یک اولویت است و در راس برنامه هایم قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، آقای افشین داوری با بیان این مطلب افزود: در شروع کار دو هدف را دنبال خواهم کرد که نخستین آن رسیدگی به قهرمانان دوومیدانی کار کشورمان است.

وی اظهار داشت: ما تمام ورزشکاران را در نظر خواهیم گرفت و تلاش می کنیم شرایط بهتری برای درخشش آنان بوجود آید.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: ایجاد زیرساخت های لازم برای بروز و ظهور استعدادهای بالقوه کشور از دیگر اهداف مهم فدراسیون دوومیدانی در دوره جدید خواهد بود.

وی تصریح کرد: باید علاوه بر تهیه زیرساخت های لازم، به درستی از آنان استفاده ونگهداری شود.

داوری با تقدیر از عملکرد مسوولان پیشین فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه ساختار این رشته ورزشی را تغییر نخواهد داد، افزود: تلاش می کنم ادامه دهنده راه مسوولان پیشین فدراسیون باشم چرا که معتقدم هر کدام از آنان به نوعی به این رشته ورزشی کمک کرده اند و نگذاشته اند چراغ دوومیدانی ایران خاموش شود.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا از فرصت های موجود در این رشته ورزشی استفاده کنم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه پیشکسوتان این رشته، گفت: خوشبختانه دوومیدانی دارای پیشکسوتان خوب و بزرگی است که در صورت استفاده از تجربیات آنان روند توسعه دوومیدانی ایران شتاب خواهد گرفت.

داوری با بیان اینکه بدون شک از حمایت ها و راهنمایی های پیشکسوتان دوومیدانی در اداره فدراسیون استفاده خواهد کرد، گفت: مطمئنا تصمیم گیری ها در دوومیدانی، فردی نخواهد بود و با کسب نظر کارشناسان و پیشکسوتان برنامه ها پیاده خواهد شد.

احمد گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش حرفه ای، تیمور غیاثی، بیژن شادمهر و احمد گودرزی از پیشکسوتان دوومیدانی، جواد خسروشیری مربی تیم ملی و احسان حدادی رکورددار پرتاب دیسک آسیا از جمله حاضرین این نشست بودند.
۶ آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.