تبریک علی آبادی و افشارزاده به قهرمانان تیم ملی فوتسال ناشنوایان

تبریک علی آبادی و افشارزاده به قهرمانان تیم ملی فوتسال ناشنوایان
مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و بهرام افشارزاده دبیر کل با ارسال پیامهای جداگانه ای قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان را در مسابقات جهانی تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا آمده است؛ قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان آنهم در نخستین تجربه جهانی بیانگر پتانسیل و توانمندی بالایی است که در میان ورزشکاران ناشنوای کشورمان وجود دارد.

ضنمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در رقابتهای جهانی به مسئولین این فدراسیون،کادر فنی و بازیکنان آن، امید می رود تا در دیگر رقابتهای پیش رو تیمهای ملی ناشنوایان کشورمان در دیگر رشته ها هم با مدیریت دلسوزانه و خستگی ناپذیرو همدلی حاکم بر فدراسیون باز هم قله های افتخار آمیز ورزش جهان را در نوردند.

همچنین بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن تبریک این موفقیت بزرگ برای ورزش کشورمان آنهم از سوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات جهانی عنوان داشت؛فوتسالیستهای ناشنوای کشورمان با قهرمانی در رقابتهای جهانی نشان دادند اگر امکانات باشد چیزی از دیگر تیم های ملی کشورمان کم نداشته و می توانند ضمن شکست رقبای مطرح جهانی ، پرچم پر افتخار کشور عزیزمان را در بالاترین نقطه به اهتزاز در آوردند.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال آنهم در اولین حضور جهانی خود که بنوعی شگفتی ساز این رقابتها شدند، به مسئولین فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان آن خسته نباشید گفته و امید می رود در سایه عنایات الهی ومدیریت کارامد و دلسوزانه ای که در راس فدراسیون شاهد هستیم بار دیگر شاهد افتخار آفرینی های شما شیر مردان این سرزمین در میادین دیگر باشیم.  

۶ آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.