دومین دوره مسابقات کاراته جام باشگاههای جهان- ترکیه؛با 3 برد متوالی، دانشگاه آزاد اسلامی به جمع 4 تیم برتر جهان راه یافت

دومین دوره مسابقات کاراته جام باشگاههای جهان- ترکیه؛با 3 برد متوالی، دانشگاه آزاد اسلامی به جمع 4 تیم برتر جهان راه یافت
تیم دانشگاه آزاد به عنوان اولین نماینده کاراته ایران خود را به مرحله نیمه نهایی دومین دوره مسابقات جام باشگاههای جهان رساند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، تیم دانشگاه آزاد که در بازی اول خود تیم سان مارینو را با نتیجه 3 بر یک شکست داده بود در پیکار دوم در مقابل نماینده ترکیه 2 بر یک به پیروزی رسید ، سیعد احمدی (7بریک) و حسن غفاری (2بریک) مردان پیروز تیم دانشگاه آزاد در مصاف با ترکیه بودند. سعید حسنی پور( 3-3 )و دانیال قره ویسی(1-1 )کار خود را با تساوی به اتمام رساندند. میلاد یاری پنجمین کاراته کای تیم دانشگاه آزاد بود که پس از مسجل شدن برد تیمش به روی تاتامی نرفت.

دانشگاه آزاد با این برد به مرحله یک چهارم راه پیدا کرد تا در برابر نماینده کشور الجزایر صف آرایی کند . این بازی هم مثل بازی قبل با حساب 2 بر یک به نفع نماینده کشورمان به پایان رسید .

سعید احمدی (4بر 2 )و سعید حسنی پور( 4 بر صفر )نفراتی بودند با پیروزی از تاتامی خارج شدند.دانیال قره ویسی (صفر- صفر) و حسن غفاری (یک – یک) با تساوی به کار خود پایان دادند.میلاد یاری بار دیگر به دلیل قطعی شدند پیروزی تیمش به روی تاتامی نرفت.

دانشگاه آزاد برای راه یابی به فینال دومین دوره جام باشگاههای کاراته جهان در گام چهارم باید با برنده نماینده اسپانیا مناطق نفت خیز جنوب دیدار کند .
۵ آذر ۱۳۹۰ ۱۶:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.