برگزاری مسابقات بدمینتون دهه فجر با حضور نمایندگان 30 کشور

برگزاری مسابقات بدمینتون دهه فجر با حضور نمایندگان 30 کشور
مسابقات بین المللی دهه فجر که بزرگترین رویداد ورزشی بدمینتون در ایران به شمار می آید 27 تا 30 بهمن با حضور بیش از 30 کشور جهان درتهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون در خصوص برگزاری بیست و دومین  دوره مسابقات بین المللی دهه فجر گفت: این رقابتها به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هرساله در بهمن ماه برگزار می شود که امسال نیز براساس تصویب هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون همانند سال گذشته 27 تا 30 بهمن در سالن بدمینتون فدراسیون واقع در خیابان حجاب شاهد برگزاری این رقابتها خواهیم بود.

وی با اشاره به حساس بودن این رقابتها به خاطر بازی های المپیک تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات بین المللی دهه فجر ایران در آخرین ماه های فرصت بدمینتون بازان جهان برای کسب سهمیه المپیک لندن برگزار می شود؛ پیش بینی می کنیم این دوره از رقابتها با استقبال زیادی روبرو شود و حتما سطح رقابتها بسیار بالاتر از سال گذشته است. سال پیش ما میزبان بدمینتون بازانی از 30 کشور جهان بودیم که امسال این تعداد افزایش می یابد.

پوریا  افزود:  این مسابقات به نام فجر ایران درتقویم جهانی ثبت شده و فدراسیون بدمینتون همواره سعی خود را برای برگزاری منسجم  آن به کار بسته است که امیدواریم امسال نیز مسابقات پرشوری را پیش رو داشته باشیم.


۵ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.