قهرمان تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی در گفت و گو با سایت کمیته : توانایی کسب سهمیه المپیک در اهداف پروازی را داریم

قهرمان تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی در گفت و گو با سایت کمیته : توانایی کسب سهمیه المپیک در اهداف پروازی را داریم
دارنده مدال طلای مسابقات آزاد قطر در رشته تراپ در حالی امروز در کنار سایر اعضای تیم ملی به اردو دعوت می شود که تا زمان حضور در مسابقات آسیایی سهمیه دار المپیک لندن به تمریناتش تحت مربیگری درادبی ایتالیایی ادامه می دهد .
سپیده سیرانی  عضو تیم ملی و دارنده اولین مدال طلا در رشته تراپ با اعلام این مطلب  به سایت کمیته ملی المپیک گفت : مسابقات آزاد آسیایی  قطر محک بسیار خوبی برای تیراندازان اهداف پروازی بود  به جهت آنکه بسیاری از رقبای قدرتمند آسیایی این رشته که قرار است در آخرین مسابقات کسب سهمیه لندن در دوحه با آنها در خط آتش قرار بگیریم را آزمودیم .

وی  در پاسخ به عوامل موفقیت در این دوره از مسابقات آسیایی اظهار داشت : بدون شک یکی از مهمترین این عوامل مربیان تیم می باشند که بدون تلاش آنها چنین نتیجه ای حاصل نمی شد ، تیم تیراندازی اهداف پروازی در حال حاضر به مربیکگری آقای رجایی و سر مربیگری درادبی کارش را ادامه می دهد .

سیرانی با اشاره به آخرین رویداد کسب سهمیه ای برای المپیک لندن که اواسط دی ماه در دوحه قطر برگزار می گردد ، خاطر نشان کرد : ملی پوشان ما توانایی کسب سهمیه را خواهند داشت ، اگرچه تا ان زمان مسابقات دیگری جهت آمادگی  و اردوی برون مرزی نخواهیم داشت ولی امیدواریم با برنامه ای که مربیان برای این زمان باقی مانده در نظر گرفته اند بتوانیم به المپیک لندن راه پیدا کنیم .

۵ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.