تیم ملی دوچرخه سواری ایران به رقابت های کاپ و قهرمانی آسیا اعزام می شود

تیم ملی دوچرخه سواری ایران به رقابت های کاپ و قهرمانی آسیا اعزام می شود
رییس فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد: تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان به رقابت های کاپ آسیا و قهرمانی آسیا اعزام می شود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری؛علی زنگی آبادی اظهار داشت: تیم ملی دوچرخه سواری ایران بیستم آذر ماه جاری به مسابقات کاپ آسیا که در کشور مالزی برگزار می شود ، اعزام خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد : ملی پوشان دوچرخه سواری کشورمان همچنین در رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا که پانزدهم بهمن ماه سال جاری در کشور مالزی برگزار می شود، اعزام می شوند.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت : رقابت های دوچرخه سواری کاپ آسیا و قهرمانی آسیا هر دو در کشور مالزی برگزار می شود .

وی افزود : به همین دلیل تلاش فدراسیون برای برگزاری رقابت های لیگ نسبت به سال گذشته با تاخیر انجام شد که دوچرخه سواران از آمادگی بیشتری برای حضور در این مسابقات برخوردار باشند.

زنگی آبادی در مجموع برگزاری رقابت های لیگ باشگاه های کشور را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت : به دلیل تقارن این رقابت ها در مرحله دوم ، در ماده استقامت جاده لیگ برتر ، جوانان و دسته اول به تعویق افتاده است که بزودی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: رقابت های لیگ کوهستان نیز دو مرحله به تعویق افتاده است که بعداز دهه اول ماه محرم در بوشهر و برازجان برگزار خواهد شد .

رییس فدراسیون دوچرخه سواری همچنین خبر از برپایی اردوی آمادگی دوچرخه سواران در رده جوانان و بانوان داد و افزود : اردوی جوانان در یزد و اردوی سرعتی بانوان در تهران و اردوی استقامتی بانوان در اندیمشک تشکیل شده است .

وی گفت : اردوی آمادگی تیم ملی سرعتی بزرگسالان کشور در قسمت مردان از امروز ( شنبه ) در تهران تشکیل می شود.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری اضافه کرد:‌ بعداز رقابت های کاپ آسیا و قهرمانی آسیا، تمامی اردوی های دوچرخه سواران به دلیل شرایط آب و هوایی در خوزستان برگزار خواهد شد.

وی شرایط دوچرخه سواران تیم های ملی کشور را خوب ارزیابی کرد و افزود: مقرر شده است که پیست دوچرخه سواری خوزستان در این زمان آماده و تحویل فدراسیون شود .
۵ آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.