تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران به فینال مسابقات جهانی رسید

تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران با اقتدار به فینال مسابقات جهانی سوئد صعود کرد.

به  گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، در مرحله نیمه نهایی سومین دوره مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان در سوئد، تیم ملی ایران در دیداری سرنوشت ساز روسیه را با نتیجه پر گل شش بر یک شکست داد تا در اولین حضور خود در مسابقات جهانی به فینال این رقابت ها صعود کند و شگفتی ساز فوتسال ناشنوایان جهان لقب گیرد .

ایران در این دیدار شروعی تهاجمی داشت و در هفت دقیقه نخست با دو گل پیش افتاد که روسها درادامه یک گل راجبران کردند و نیمه نخست دو بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم هم سفید پوشان ایران بازی را درکنترل داشتند و چهار بار دیگر دروازه روسیه  را فرو ریختند تا با پیروزی شش بر یک، فینالیست رقابت های قهرمانی جهان شوند.

گل های ایران در این دیدار را ایمان محبی (2 گل)، مصطفی حیدری، مرتضی عباسی، رضا رجایی نژاد و علی اکبر احمدوند  به ثمر رساندند.

نکته جالب حضور تعداد کثیری ازایرانیان مقیم سوئد و همچنین جمعی از ایرانی های ناشنوای مقیم اروپا بود که خود را به شهر اوربرو سوئد رسانده بودند و ملی پوشان ایرانی را تشویق می کردند.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران درمرحله یک چهارم نهایی نیز موفق شده بود اوکراین مدافع عنوان قهرمانی جهان را مغلوب کند. سوئیس و نروژ دیگر تیم هایی بودند که در دور مقدماتی مقهور قدرت ایران در مسابقات جهانی شده اند.



۵ آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.