جام جهانی والیبال 2011 - ژاپن؛آرژانتین هم مقابل قدرت والیبال ایران زانو زد

ملی‌پوشان والیبال ایران با غلبه بر آرژانتین به چهارمین پیروزی خود در جام جهانی والیبال دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دیدار دو تیم ایران و آرژانتین از ساعت 5:30 صبح دیروز در سالن مرکزی شهرداری اوساکا آغاز شد و با نتیجه سه بر دو به سود تیم کشورمان به پایان رسید.

در این بازی تیم ملی کشورمان با ترکیب اولیه پوریا فیاضی، امیر حسینی، علی حسین، علیرضا نادی، حمزه زرینی، محمد موسوی و مهدی بازارگرد به میدان رفت.

در ست نخست این مسابقه سرویس های خوب بازیکنان آرژانتین، دریافت توپ را در تیم ایران دچار مشکل کرد و با وجود عملکرد خوب بازیکنان کشورمان در امتیازات پایانی، در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 15 به سود آرژانتین رقم خورد.

اما در ست دوم روند بازی تغییر کرد و والیبالیست های ایران از همان آغاز این ست با درخشش پوریا فیاضی از حریف خود فاصله گرفتند تا در نهایت با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی برسند.

در ست سوم اشتباهات بازیکنان کشورمان در میانه های این ست، باعث به وجود آمدن اختلاف پنج امتیازی میان دو تیم شد و با وجود عملکرد بسیار خوب آنها در اواخر ست، آرژانتین موفق شد با نتیجه 26 بر 24 به پیروزی برسد.

در ست چهارم بازهم بازیکنان ایران بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند که در این میان عملکرد حمزه زرینی و امیر غفور بیش از دیگران به چشم آمد.

ست سرنوشت ساز پنجم هم با بازی نزدیک دو تیم دنبال شد اما در نهایت این تیم ایران بود که با نتیجه 15 بر 12 به پیروزی رسید تا دو امتیاز این مسابقه به ایران و یک امتیاز به آرژانتین برسد.

با این دو امتیاز تیم ایران که به عنوان شگفتی ساز جام جهانی والیبال مطرح شده است با 9 امتیاز به رده چهارم جدول ردبندی صعود کرد.


۵ آذر ۱۳۹۰ ۰۸:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.