کمیته برگزاری بازی های المپیک 2012 ؛ مدارس لندن جهت حمایت از تیم های المپیکی آموزش می بینند

کمیته برگزاری بازی های المپیک 2012 ؛ مدارس لندن جهت حمایت از تیم های المپیکی  آموزش می بینند
کمیته برگزاری بازی های المپیک 2012 لندن مدارس سراسر کشورش را تشویق می کند تا آموزش های فرهنگی لازم را جهت حمایت از تیم های المپیکی که از سراسر دنیا به لندن می آیند ببینند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا ؛ کمیته برگزاری بازی های المپیک  2012 لندن دست به ابتکار عمل جالبی زده که در آن به دانش آموزان مدارس آموزش داده شود تا برای استقبال از ورزشکاران و بازدید کنندگانی که از سراسر دنیا به بریتانیا می آیند آماده شده و زمانی که به شهر ها ، روستاها و جوامع ایشان رسیدند آن ها را مورد استقبال و حمایت قرار دهند. 

بر اساس این گزارش : دانش اموزان در مدارس تشویق شده  و آموزش می بینند تا در مورد ورزشکاران و فرهنگ های تیم های انتخابی شان که به المپیک 2012 لندن می آیند اطلاعات لازم را کسب کنند و به تیم های انتخابی شان کمک و از ان ها در مدت حضورشان در لندن حمایت کنند.

شایان ذکر است : در این بازی ها حدود 204 تیم المپیکی حضور خواهد یافت و مدارس می توانند خودشان تیم مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سپاستین کویی ، رئیس کمیته برگزاری بازی های المپیک 2012 لندن در این خصوص اظهار داشت : هدف همیشگی ما این بود که هر تیم المپیکی در هنگام ورودش به لندن احساس خوش آیندی داشته باشد و بر این باوریم که با این ابتکار وقتی ورزشکاران وارد لندن شده و با فرهنگ های متنوع و گوناگون از جمله فرهنگ کشور خودشان روبرو می شوند احساس خوبی خواهند داشت و این یک گام فوق العاده برای برنامه ریزی های ما جهت بهتر شدن شرایط برای ورزشکاران بود.
۲ آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.