افشارزاده:نانجینگ آماده ارائه میزبانی مطلوب و ایده آل است

افشارزاده:نانجینگ آماده ارائه میزبانی مطلوب و ایده آل است
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان آمادگی نانجینگ چین برای میزبانی دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان که جهت شرکت در اجلاس دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان به نانجینگ چین سفر کرده بود پس از بازگشت در خصوص این سفر گرفت: دراین نشست نمایندگانی از اعضای هیات رئیسه شورای المپیک آسیا،سرپرستان اداره کل ورزش چین،اداره ورزش استان جیانگسو،شهردار نانجینگ و کمیته برگزاری بازیهای آسیایی جوانان حضور داشتند تا وضعیت این شهر برای میزبانی دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان را مورد بازدید و بررسی قرار دهند.

وی ادامه داد: گزارشات ارائه شده توسط میزبان از پیشرفت مطلوب کار توسط ستاد برگزاری حکایت داشت بطوریکه از هم اکنون می توان گفت که آنها در تاریخ مقرر تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برگزاری بازیها را آماده خواهند کرد.

 رئیس کمیته اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا در ادامه اظهار داشت: بازدید از دهکده ورزشکاران، هتل ها و دیگر اماکن مربوط به بازیها هم جزو آخرین برنامه های این نشست بود که من به نمایندگی از شورای المپیک آسیا و بعنوان عضو هیات رئیسه این ماموریت را انجام دادم.

عضو کمیته هماهنگ کننده بازیهای نانجینگ در پایان گفت: خوشبختانه شهردار نانجینگ برنامه ریزی و فعالیت بسیار ایده آلی را برای میزبانی این دوره از بازیها انجام داده که ساخت ورزشگاههای جدید و تجهیز سالن های تمرینی و مسابقه ای دانشگاههای این استان از مهمترین اقدامات صورت گرفته استتا در کنار ارائه میزبانی مطلوب، امکانات مناسبی برای جوانان و دانشجویان این شهر مهیا گردد.




۲ آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.