وزیر ورزش و جوانان: المپیک عرصه به نمایش گذاشتن توانمندی های ورزشی است

وزیر ورزش و جوانان: المپیک عرصه به نمایش گذاشتن توانمندی های ورزشی است
وزیر ورزش و جوانان گفت: بازیهای المپیک به عنوان بزرگترین رویداد ورزش جهان، فرصت بی نظیری برای به نمایش گذاشتن توانمندی های ورزشی کشورمان است.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری ورزش و جوانان، دکتر عباسی در نشست دیروز ستاد ویژه بازیهای المپیک ۲۰۱۲ که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به رشته های مدال آور و المپیکی اظهارداشت: تمامی امور مربوط به رشته های المپیکی توسط کارشناسان و مسوولان فدراسیونها پیگیری می شود تا انشاءالله با کسب نتایج خوب دراین عرصه مهم ورزشی، پرچم جمهوری اسلامی ایران در المپیک 2012 لندن به اهتزار درآید.

وی درادامه ضمن قدردانی از تلاشهای مسوولان فدراسیونها، مربیان و ورزشکاران در کسب سهمیه المپیک افزود: حضور این عزیزان در این رقابتها حاصل برنامه ریزی دقیق است که من امیدوارم با تدوام این برنامه ها، ملی پوشان کشورمان با دست پر از این رقابتها به ایران اسلامی بازگردند .

وزیر ورزش و جوانان کسب نتیجه درالمپیک لندن را فرصت برای معرفی توانمندیهای ورزش کشور عنوان کرد و گفت: باید بستر و ساختار مناسب برای رشد و توسعه سایر رشته نیز فراهم شود تا در دوره های بعدی بتوانیم نمایندگان بیشتری را داشته باشیم .

دکتر عباسی نشستهای ستاد ویژه المپیک ۲۰۱۲ را از جمله عوامل بسیار موثر در بررسی عملکرد و وضعیت جاری فدراسیونهای المپیکی عنوان و بر برپایی منظم آن و پیگیری دقیق مسائل مربوطه تاکید کرد.
درادامه معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از کسب 29 سهمیه حضور در بازی های المپیک لندن خبر داد و گفت: تاکنون ۲6 ورزشکار مرد و 3 ورزشکار زن برای حضور در این رقابتها جواز حضور کسب کرده اند .

سید حمید سجادی دراین نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2008، دلایل موفقیت یا ناکامی ورزشکاران کشورمان در آن بازیها را برشمردواظهارداشت: کسب موفقیت نیازمند برنامه هدفمند و کار اصولی است .

وی درادامه با اشاره به نقش بسیار تعیین کننده مدال طلا در سرنوشت کاروان اعزامی به بازیهای لندن اظهارداشت : باید ملی پوشان کشورمان به ویژه رشته هایی که امکان کسب مدال درآنها بیشتر است، برروی این مساله متمرکز شوند .

دراین جلسه همچنین مرضیه اکبر آبادی، معاون امور ورزش بانوان و توسعه ورزش همگانی، عباس شوقانی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های المپیکی حضور داشتند.
۲ آذر ۱۳۹۰ ۰۸:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.