محمد علیپور: تجارب ارزنده ای را طی یکسال و نیم اخیر بدست آورده ایم

رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: خوشبختانه طی یکسال و نیم اخیر در پرتو همدلی میان فدراسیون و روسای هیاتهای استانها و انجمن های ورزشی به تجارب ارزنده ای دست یافته ایم.


 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛"محمد علیپور" روز سه شنبه در مجمع سالیانه فدراسیون انجمنهای ورزشی اضافه کرد: آمار بخوبی نشان می دهد که با مساعدت هیاتهای تلاشگر و انجمن ها در خصوص بحث آموزش، اردوهای تدارکاتی، مسابقات داخلی و حضور در رقابتهای مهم برون مرزی، فعالیتهای خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: اداره کردن 15 رشته ورزشی کار آسانی نیست و بطور قطع مسئولان هیاتهای استانها در این راستا، رسالت سنگینی بر دوش دارند. بویژه آنکه در برخی از رشته ها، لوازم مربوطه در داخل کشور تولید نمی شود و انصافا همه ما برای آنکه بتوانیم این رشته ها را گسترش دهیم، نیاز به تلاش مضاعف داریم.
وی با اشاره به فلسفه راه اندازی فدراسیون انجمن های ورزشی افزود: انجمنها و همچنین هیاتها بطور مستقل عمل می کنند و فدراسیون حمایت و نظارت می کند.

البته آنها باید طبق دستور العمل فدراسیون با کنفدراسیون آسیا و فدراسیونهای جهانی عمل کنند و مسابقات داخلی و کلاسهای آموزشی را با نظر فدراسیون انجام دهند.

علیپور ضمن ارایه نقاط ضعف و قوت هیاتها و انجمنها، راهکارهای مناسبی را به آنان ارایه داد.

وی افزود: انجمن ها زیر ذره بین هستند و با دقت محک می خورند و در صورتی که بتوانند خواسته های ما را برآورده کنند، رفته رفته به فدراسیون تبدیل خواهند شد.

علیپور با ابراز امیدواری از مراودات بیشتر میان فدراسیون، هیاتها وانجمن ها از حاضران خواست تا راهکارهای اصولی را برای بهبود روند کار ارایه بدهند.
۱ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.