برگزاری جام جهانی ورزش های زورخانه ای در بلاروس

برگزاری جام جهانی ورزش های زورخانه ای در بلاروس
سومین دوره جام جهانی ورزش های زورخانه ای با حضور 16 کشور از 16تا21 آذر ماه در میسنک پایتخت بلاروس برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بعد از درخواست گرجستان برای تعویق زمان برگزاری جام جهانی، هیات رییسه فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای با بررسی پیشنهادهای میزبانی ترکیه، بلاروس و تاجیکستان، در نهایت با برگزاری این رویداد در بلاروس موافقت کرد.

سامرات سینک مدیر امور بین الملل و توسعه ارتباطات فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای با بیان این کمیته اجرایی جام جهانی به ریاست الکساندر مدوید قهرمان کشتی المپیک و جهان و رییس  افتخاری فدراسیون زورخانه بلاروس با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک آن کشور تشکیل شده است گفت: این مسابقات از چهارشنبه 16 تا دوشنبه21  آذرماه با حضور قهرمانان قاره های آسیا، آفریقا و اروپا در «دهکده المپیک استیکی» شهر مینسک برگزار می شود.

مدیر امور بین الملل IZSF افزود: 12 تیم از کشورهای افغانستان، جمهوری آذربایجان، بلاروس، تاجیکستان، عراق، کنیا، موزامبیک، زیمبابوه، ترکیه، لیتوانی، اوکراین و روسیه و ورزشکاران و هیات های ورزشی از 4 کشور اوگاندا، بنین، ایالات متحده آمریکا و دانمارک برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کرده اند.

سامرات سینک با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات زورخانه قهرمانی آفریقا هم زمان با المپیک آفریقایی در موزامبیک، تاکید کرد: این برای اولین بار است که سه تیم ورزشی از آفریقا در جام جهانی زورخانه حضور می یابند.

نخستین جام جهانی ورزش های زورخانه اسفند 1387 در باکو با قهرمانی  تیم جمهوری آذربایجان و دومین دوره این جام نیز آذر 1389 در قونیه با قهرمانی ایران برگزار شده بود.
۱ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.