بندر انزلی میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی روئینگ مردان

بندر انزلی میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی روئینگ مردان
اولین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی روئینگ مردان رده سنی بزرگسالان از پنجشنبه 3 آذرماه در پایگاه قهرمانی روئینگ واقع در بندرانزلی آغاز خواهد شد.



به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، پس از لغو حکم ورزشکاران تیم ملی آبهای آرام، این اقدام در رابطه با تیم ملی روئینگ نیز انجام شد تا پس از برگزاری مسابقات انتخابی، قایقرانانی که مستعد حضور در تیم ملی می باشند و از انگیزه بالایی برخوردارند بتوانند در میدانی تازه خود را محک زده و ارزیابی کنند و از طرف دیگر ملی پوشان اسبق نیز برای بقاء در تیم ملی به مصاف حریفان بروند. از سوی دیگر در پیش بودن مسابقات انتخابی المپیک در رشته روئینگ ، اهمیت مسابقات انتخابی تیم ملی را دوچندان شده است .

گفتنی است،در دوره گذشته رقابتهای انتخابی المپیک قایقرانان ایران موفق شدند یک سهمیه در بخش آقایان و یک سهمیه در بخش بانوان کسب کنند و مطمئناً این بار کار سخت تری پیش رو خواهند داشت .

مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش آقایان و رده سنی بزرگسالان از پنجشنبه 3 آذر آغاز و تا جمعه 4 آذرماه در مواد یک نفره سبک و سنگین وزن و در مسافت 2000 متر برگزار خواهد شد.
۳۰ آبان ۱۳۹۰ ۱۳:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.