رئیس بخش کنترل دوپینگ شورای المپیک آسیا درگذشت

رئیس بخش کنترل دوپینگ شورای المپیک آسیا درگذشت
محمود خلیفه علی ، مدیر بخش کنترل دوپینگ شورای المپیک آسیا پس از بازگشت از نشست اینچئون کره به بستر بیماری افتاد و روز نوزدهم نوامبر (28 آبان ) در سن 51 سالگی درگذشت.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا ؛ مدیر بخش کنترل دوپینگ شورای المپیک آسیا آقای محمود خلیفه علی 16 تا 17 نوامبر (25 تا 26 آبان ماه) در سومین نشست کمیته هماهنگی شورای المپیک آسیا که جهت هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014  در اینچئون کره برگزار شده بود حضور یافت و صبح روز 18 نوامبر از این ماموریت رسمی به کویت بازگشت و در اواخر همانروز به بستر بیماری افتاد و صبح روز بعد درگذشت .

بر اساس این گزارش : وی عضو کمیته آموزش ضددوپینگ وادا ، مدیر کل دفتر منطقه ای مبارزه با دوپینگ شورای همکاری خلیج فارس و یمن و مدیر کل کمیته ضددوپینگ کویت بود و نقش مهمی برای راه اندازی واحد  کنترل دوپینگ شورای المپیک آسیا ایفا کرد و کسی بود که سخنرانی های مختلف ملی و منطقه ای آژانس ضددوپینگ را در سراسر دنیا برگزار می نمود.

محمود خلیفه علی همچنین در تمامی برنامه های  ضددوپینگ آژانس جهانی که برای قاره آسیا تدارک دیده می شد بسیار فعال بود و نقطه کانونی در فعالیت های کنترل دوپینگ آسیا به شمار می آمد و اخیرا نیز بعنوان مدیر کل کمیته ضددوپینگ کویت منصوب شده بود.
 

در پی درگذشت ناگهانی محمود خلیفه علی رئیس بخش کنترل دوپینگ شورای المپیک آسیا مسئولین شورای المپیک آسیا و برخی کمیته های ملی المپیک اظهار تاسف خود را اعلام کردند.

مهندس علی آبادی نائب رئیس شورای المپیک آسیا ،بهرام افشار زاده  رئیس اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا ،وی جیژانگ نائب رئیس مادام العمر افتخاری شورای المپیک آسیا از کویت،آژانس ضد دوپینگ وادا،
دکتر جگاتسان مدیر کل کمیته پزشکی و کمیسیون ضددوپینگ شورای المپیک آسیا از کوالالامپور،مدیر فنی شورای المپیک آسیا  و ژانگ جیلونگ رئیس کمیته ورزش OCA ، در پیامهای جداگانه ای درگذشت محمود خلیفه علی را تسلیت گفتند.
 

 


۳۰ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.