با حضور رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛جلسه اعضای هیئت رئیسه بیلیارد غرب آسیا برگزار شد

سومین جلسه اعضای هیئت رئیسه بیلیارد کشورهای غرب آسیا دیروز صبح مورخ 28/08/90 با حضور هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، سومین جلسه اعضای هیئت رئیسه بیلیارد کشورهای غرب آسیا با حضور هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد دیروز مورخ 28/08/90 به میزبانی کشور لبنان در شهر بیروت برگزار شد. در این جلسه تصمیم گیری در خصوص میزبانی مسابقات کشورهای غرب آسیا در رشته های اسنوکر و پول (ایت بال، ناین بال و تن بال) مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اولین میزبانی به کشور لبنان، دومی اردن و سومی به ایران اختصاص یابد.

لازم به ذکر است مقرر گردید رشته اسنوکر به صورت لیگ تیمی بین کشورهای غرب آسیا از سال آینده برگزار شود و همچنین فعالیت در رشته کارامبول نیز به رشته های تحت پوشش بیلیارد اضافه گردد.

گفتنی است هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد موفق شد با رایزنی با سایر اعضای هیئت رئیسه بیلیارد غرب آسیا، اعزام 3 داور آقا و 2 داور خانم ایرانی را برای قضاوت در مسابقات غرب آسیا امسال  تصویب نماید.

شایان ذکر است اعزام بانوان داور ایرانی به مسابقات کشورهای غرب آسیا برای نخستین بار در تاریخ بیلیارد ایران به وقوع می پیوندد.

۲۹ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.