در نشست مشترک با مسئولان فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک عنوان شد؛مهمترین فعالیتهای ورزشی مرکز جامعه المصطفی العالمیه، در زمینه آمادگی جسمانی است

در نشست مشترک مسئولان فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک و مرکز جامعه المصطفی العالمیه، عنوان شد که یکی از مهمترین فعالیتهای ورزشی این مرکز، در زمینه آمادگی جسمانی است.
 
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک، این مرکز پذیرای طلاب از 80 کشور جهان است و زیرنظر مقام معظم رهبری فعالیت می نماید و در واقع مدیریت و مسئولیت سازماندهی دانشگاه ها و این گونه مراکز در دنیا با ایران است.

همچنین این مرکز نهادی بین المللی است که در خارج از کشور و در قم، اصفهان، گرگان، قشم و مشهد نمایندگی دارد و طی شرایط ویژه ای فقط می تواند با فدراسیون ها کار کند و نمی تواند با هیاتهای ورزشی تعامل داشته باشد.

بنا به همین گزارش، یکی از مهمترین فعالیتهای ورزشی این مرکز در زمینه آمادگی جسمانی است و 40000 نفر مخاطبین این مرکز می توانند در این فعالیتها شرکت نمایند.

مواردی چون برگزاری همایش های مشترک، برگزاری پژوهش های علمی مشترک، برگزاری مسابقات ویژه طلاب و خانواده ها، برگزاری دوره های آموزشی ویژه طلاب و خانواده ها به منظور تامین نیروی متخصص موردنیاز ، برگزاری کارگاه های علمی- تخصصی به منظور دانش افزایی مخاطبین و عضویت مخاطبین مرکز در فدراسیون و صدور شناسنامه ورزشی برای آنان، در قالب تفاهم نامه فیمابین مد نظر قرار گرفته است.

برای این مرکز بحث ورزش همگانی و قهرمانی مطرح است، اما بحث سلامتی و تعامل بیشتر با این فدراسیون، از اهداف مهم  این مرکز به شمار می رود.

همچنین مقرر شد هیات آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم در تمامی زمینه ها با این مرکز تعامل و همکاری نماید و انجمن (هیات) آمادگی جسمانی این مرکز نیز تاسیس شود.
۲۸ آبان ۱۳۹۰ ۰۹:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.