رییس جمهوری از مدال آوران مسابقات جهانی وزنه برداری تقدیر کرد

رییس جمهوری از مدال آوران مسابقات جهانی وزنه برداری تقدیر کرد
دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران از مدال آوران، مربیان و رییس فدراسیون وزنه برداری کشور تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، اعضای تیم ملی وزنه برداری کشور که در مسابقات جهانی پاریس برای اولین بار در تاریخ مقام سوم این رقابتها را کسب کردند با حضور در جلسه امروز هیات دولت، به بیان نقطه نظرهای خود پرداختند و از برنامه های آتی خود برای حضوری موفق در المپیک 2012 لندن صحبت کردند.

همچنین رییس جمهوری ضمن اهدای لوح تقدیر به مدال آوران، مربیان و رییس فدراسیون وزنه برداری با اهدای حواله خرید پژو پارس به مدال آوران وزنه برداری از تلاش آنها برای پرافتخارآفرینی در عرصه رقابتهای جهانی تقدیر و تشکر کرد. پس از آن احمدی نژاد و اعضای هیات دولت به همراه مدال آوران، مربیان فدراسیون وزنه برداری به جمع خبرنگاران آمدند و عکس یادگاری گرفتند.

حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه جلسه هیات دولت و پس از گرفتن لوح تقدیر، از زحمات رییس جمهوری و حمایت های صمیمی وی تشکر و قدردانی کرد و گفت: « این باعث دلگرمی و افتخار ماست که یک روز پس از بازگشت به ایران مورد تقدیر رییس جمهوری قرار گرفتیم و در جلسه هیات دولت حضور یافتیم. رییس جمهوری در این جلسه ابراز امیدواری کرد ورزشکاران ما در مسابقات پیش روی المپیک هم موفق شوند و من به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری این قول را می دهم که تمام تلاشمان را برای تکرار این موفقیت بزرگ در المپیک لندن انجام دهیم تا باردیگر شاهد بتوانیم دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.»

در این مراسم حسین رضا زاده رییس فدراسیون وزنه برداری، کوروش باقری سرمربی تیم و بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، سعید محمدپور و کیانوش رستمی مدال آوران تیم اعضامی ایران به مسابقات جهانی فرانسه حضور داشتند.
۲۵ آبان ۱۳۹۰ ۱۴:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.