در جلسه هیات دولت مدال آوران تیم ملی وزنه برداری تقدیر می شود

در جلسه هیات دولت مدال آوران تیم ملی وزنه برداری تقدیر می شود
در پی موفقیت تاریخی وزنه برداران شایسته کشورمان در پیکارهای قهرمانی جهان که باعث شادی دل رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی شد، هیات دولت امروز در جلسه خود از مدال آوران این تیم تقدیر و تشکر خواهد کرد.

مدال آوران تیم ملی وزنه برداری درهفتاد و نهمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان،امروز با حضور در جلسه هیات دولت مورد تقدیر قرار می گیرند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری ورزش ایران، در پی موفقیت تاریخی وزنه برداران شایسته کشورمان در پیکارهای قهرمانی جهان که باعث شادی دل رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی شد، هیات دولت امروز در جلسه خود از مدال آوران این تیم تقدیر و تشکر خواهد کرد .

دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به قهرمانی تیم ملی جوانان در رقابتهای جهانی 2011 مالزی (تیر ماه امسال) و عنوان سومی تیم ملی بزرگسالان درمسابقات جهانی پاریس، گفت: با برنامه ریزی اصولی فدراسیون وزنه برداری و توانمندی قهرمانان کشورمان این رشته ورزشی توانست در سالجاری به موفقیت تاریخی دست یابد. با توجه به توان بالای جوانان ایران اسلامی ، تردیدی نیست که این موفقیتهای بین المللی ورزش تداوم پیدا می کند و در المپیک 2012 لندن به اوج خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان افزود: امروز با حضور رییس جمهور محبوب کشورمان در جلسه هیات دولت از مدال آوران این رشته ورزشی قدردانی می شود.

گفتنی است بهداد سلیمی، کیانوش رستمی، سجاد انوشیروانی و سعید محمدپور که در هفتادونهمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در پاریس تیم ملی وزنه برداری ایران را صاحب 5 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز کردند به همراه کوروش باقری، سرمربی تیم ملی، داراب ریاحی، نایب رئیس و حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری دقایقی پیش وارد نهاد ریاست جمهوری شدند.
۲۵ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.