احتمال برگزاری اردوی تیمهای ملی روئینگ و بادبانی در جنوب کشور

دبیر فدراسیون قایقرانی پس از سفر به استان هرمزگان و برگزاری جلساتی با فرماندار و رئیس شورای شهر بندرعباس و فرماندار بندرلنگه، از احتمال برپایی اردوی تیمهای ملی روئینگ و بادبانی در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛علیرضا سهرابیان در این رابطه گفت: روز گذشته سفری به استان هرمزگان داشتم که در آنجا با آقای زارعی فرماندار بندرلنگه و آقای رئیسی رئیس شورای شهر، آقای امینی فرماندار بندرعباس جلساتی را برگزار کردیم که خوشبختانه نتایج خوبی به همراه داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه فرماندار بندرلنگه که در جلسه اول حضور داشتند همکاری بسیار مناسبی با فدراسیون قایقرانی انجام دادند. در این جلسه آقای زارعی قول دادند که در سفرهای آتی هیات دولت به هرمزگان ایجاد پیست مناسب ورزش قایقرانی را در اولویت قرار دهند و نیز هزینه های مربوط به اردوهای تیم های ملی روئینگ و بادبانی کشورمان را تقبل کردند.

سهرابیان بیان کرد: براین اساس مقرر شد در اسرع وقت و پس از بازدید مربیان، تیمهای ملی روئینگ و بادبانی در استان هرمزگان اردوی آماده سازی خود را آغاز کنند. البته در حال حاضر جاوید سرابی مربی آذربایجانی تیم ملی روئینگ جهت کشف استعدادهای موجود در آنجا و آموزش مربیان روئینگ در استان هرمزگان مستقر می باشد.

وی افزود: همچنین جلسه ای دیگر را نیز برگزار کردیم که آقای رئیسی رئیس شورای شهر و آقای امینی فرماندار بندرعباس قول همکاری و مساعدت بیشتری را با فدراسیون قایقرانی دادند.


۲۳ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.