تبریک علی آبادی وافشارزاده به افتخارآفرینان وزنه برداری؛آفرین بر شما یا علی گویان

تبریک علی آبادی وافشارزاده به افتخارآفرینان وزنه برداری؛آفرین بر شما یا علی گویان
مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته در پیامهای جداگانه ای افتخار آفرینی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رقابتهای جهانی فرانسه و کسب 6 سهمیه المپیک لندن و سومی جهان را تبریک کفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در متن پیام تبریک مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا خطاب به وزنه برداران کشورمان آمده است: قبل از هر چیزی فرارسیدن عید غدیر خم را به ملت ایران و آزادیخواهان جهان تبریک گفته و خدای خود را شاکرم  که در این ایام عزیز، اعیاد قربان و غدیر خم خبر مسرت بخش پیروزی شما عزیزان در رقابتهای جهانی فرانسه و کسب 6 سهمیه المپیک لندن و سومی جهان دل میلیونها هموطن ایرانی را شاد کرد تا بیش از گذشته به این واقعیت پی ببریم موفقیتهای مردم ایران اسلامی در عرصه ورزشی و غیر ورزشی در کنار همت و تلاش، همین توسلات به ائمه اطهار بوده است.

همت وعزم والای جوانان دلیر و شجاع این مرز و بوم یک بار دیگر باعث غرور هر ایرانی در جای جای میهن عزیز و سراسر جهان شده است تا باز هم در سایه الطاف الهی و مدیریت دلسوزانه و سعی و تلاش مسئولین ،کادر فنی و قهرمانان وزنه برداری شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان درعرصه جهانی باشیم.

لذا ضمن تبریک  این موفقیت به مردم ،جامعه ورزش و بخصوص وزنه برداران عزیز، امید می رود تا خیز بلند ورزش ایران در عرصه قهرمانی رقابتهای قاره ای و جهانی در بازیهای المپیک لندن نیز ادامه داشته و در این میدان جهانی، شاهد افتخار آفرینی کاروان ورزشی ایران عزیز باشیم.

همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در پیام  تبریک خود به قهرمانان افتخار آفرین وزنه برداری آورده است:
به شخصه بارها با حضور سر زده در اردوهای تیم ملی وزنه برداری شاهد تلاشهای شبانه ریزی و همت شما عزیزان بوده ام . انصافا  سومی جهان حق شما پولادمردان ایران عزیز بوده است، دلاور مردانی که ماهها بدور از خانواده و استراحت ،پنجه در پنجه پولاد سرد گذاشته اند تا امروز اینگونه با کسب افتخارات در عرصه جهانی ،آنهم همزمان با عید غدیر خم عید بزرگ شیعیان جهان گرما و شادی بخش دل میلونها هموطن خود در اقصی نقاط جهان باشند.

لذا ضمن تبریک این موفقیت بزرگ در عرصه جهانی و کسب 6 سهمیه المپیک به مردم عزیز و جامعه ورزش کشور ،به مسئولین فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان عزیز خسته نباشید گفته و امید دارم  تا در پناه پروردگار قادر و توانا و با حمایت مسئولان،دعای خیر مردم  و سعی و تلاشی که در خود دارید همواره پیروز و سربلند باشید.آفرین بر شما یا علی گویان.

۲۲ آبان ۱۳۹۰ ۲۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.