جوانترین مدال آور وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی معرفی شد؛محمدپور :این دو مدال را به خانواده شهدا و مردم تقدیم می کنم

سعید محمد پور با دومدال برنزی که در دسته 94 کیلوگرم رقابت های جهانی پاریس گرفت، نام خود را بعنوان اولین جوان ایرانی که در سن 18 سالگی در بزرگسالان مدال می گیرد در تاریخ ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری،محمدپور در شرایطی در مصاف با قهرمانان المپیک وجهان صاحب دو مدال برنز دوضرب و مجموع شد که رقابت ها واقعا نفس گیر و سنگین بود،با این حال او با شایستگی و بدون آنکه در مصاف با رقبای نام آور خود از قزاقستان ، روسیه ، اوکراین و... ترسی به دل اره دهد، با مهار وزنه های 181 کیلویی در یکضرب و 221 کیلویی در دوضرب ورسیدن به مجموع 402 کیلوگرم صاحب دو مدال ارزشمند شد تا نشان دهد که غیرت ودلاوری جوان ایرانی در دنیا همتا ندارد.

محمدپور با ابراز خوشحالی از کسب مدال برنز جهان و کسب امتیاز لازم در راه حضوری کامل در عرصه بازیهای المپیک لندن گفت: بسیار خوشحالم که به قولم برای گرفتن مدال عمل کردم و اجازه می خواهم دومدال خود را به خانواده شهدا ومردم عزیز کشورم تقدیم کنم.

وی با اشاره به رقابت سنگین شکل گرفته در این وزن گفت: واقعا رقابت ها نفس گیر و غیر قابل پیش بینی بود و یک اشتباه کوچک نیز می توانست هر قهرمانی را از رسیدن به آرزوهایش برای گرفتن مدال جهانی محروم کند. خوشبختانه در این رقابت کادر فنی تیم ملی و به ویژه کوروش باقری در انتخاب وزنه ها حساب شده عمل کرد تا من مزد زحماتم را بگیرم. از این بابت خدا را شکر می کنم و بسیار خوشحالم که برای تیم ملی وزنه برداری عضوی موثر بوده ام.

محمدپور با اشاره به سطح فنی و کیفیت بالای رقابت ها در وزن 94 کیلو گفت: از سطح بالای رقابت ها همین بس که من با برابری با رکورد مجموع قهرمان سال گذشته جهان از روسیه، نفر سوم شدم.

این جوان اردبیلی با تشکر از پدر ومادرش که او را در راه قهرمانی به جلو هدایت کرده اند، از حسین رضازاده رییس فدراسیون و کادر فنی تیم ملی تشکر کرد و گفت: با این مدال کار سخت تری پیش روی من قرار گرفته است و باید دو چندان بکوشم تا با آمادگی و قدرت لازم برای حضور در بازیهای المپیک 2012 لندن آماده شوم . فکر می کنم در راه حضور در المپیک استارت خوبی زدم و قول می دهم در عرصه این بازیها نیز دل مردم کشورم را خوشحال کنم .
 
۲۲ آبان ۱۳۹۰ ۱۸:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.