تعویق زمان برگزاری جام جهانی زورخانه: بلاروس، ترکیه و تاجیکستان خواستار میزبانی هستند

تعویق زمان برگزاری جام جهانی زورخانه: بلاروس، ترکیه و تاجیکستان خواستار میزبانی هستند
وزارت ورزش و جوانان گرجستان با ارسال نامه ای خواستار تعویق در زمان برگزاری سومین دوره جام جهانی ورزش های زورخانه ای را که قرار بود از27 تا 29 آبان ماه در تفلیس برگزار شود،شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛در حالی که پیش از این مقامات گرجستانی موافقت رسمی خود را با زمان مسابقات اعلام کرده بودند، با ارسال نامه جدیدی با بیان این که زمان بیشتری برای انجام هماهنگی با سایر نهادهای رسمی آن کشور نیاز دارند، خواستار برگزاری مسابقات در تاریخ دیگری شدند.

بر این اساس هیات رییسه فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در جلسه آتی خود پیشنهاد برگزاری جام جهانی که از سوی بلارس، ترکیه و تاجیکستان ارسال شده است را مورد بررسی قرار می دهد تا نسبت به انجام این رویداد ورزشی در نزدیک ترین زمان ممکن تصمیم گیری نماید.

برای سومین دوره جام جهانی زورخانه مطابق آیین نامه این رویداد از قهرمانان قاره ها دعوت شده است و تا کنون 13تیم از کشورهای افغانستان، جمهوری آذربایجان، بلاروس، تاجیکستان، عراق، کنیا، موزامبیک، زیمبابوه، گرجستان، ترکیه، لیتوانی، اوکراین و روسیه و ورزشکاران و هیات های ورزشی از4 کشور اوگاندا، بنین، ایالات متحده آمریکا و دانمارک برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کرده اند.

نخستین جام جهانی ورزش های زورخانه اسفند 1387 در باکو با قهرمانی  تیم جمهوری آذربایجان و دومین دوره این جام نیز آذر 1389 در قونیه با قهرمانی ایران برگزار شده بود.
۲۲ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.