در دیدار مهندس علی آبادی با مسئولین این ایالت صورت گرفت؛توافق ورزشی ایالت پنجاب هندوستان باکمیته ملی المپیک ایران

در دیدار مهندس علی آبادی با مسئولین این ایالت صورت گرفت؛توافق ورزشی ایالت پنجاب هندوستان باکمیته ملی المپیک ایران
مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا طی سفر به ایالت پنجاب هندوستان با مسئولین ایالتی ورزشی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این سفر که بنا به دعوت "پرکاش سینگ بادل"  سر وزیر ایالت پنجاب صورت گرفت مهندس علی آبادی برای حضور در مسابقات بین المللی کبدی ایالت پنجاب هندوستان عازم این کشور شده و با مسئولین ونمایندگان ایالتی و ورزشی مذکور دیدار و گفتگو داشت.

در نشست خبری که در حاشیه این رقابتها برگزار شد مسئولین ایالت پنجاب اعلام داشتند آماده اند تا از تجربیات ایران در رشد و توسعه ورزش خود بهره ببرند.
در این نشست  سر وزیر ایالت پنجاب ضمن خوشامد گویی  به رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان عنوان داشت : ما برای رشد ورزش ایالت خود نیاز به تجربیات  کمیته ملی المپیک ایران داریم و آماده ایم با امضاء تفاهمنامه وررزشی از توانایی مدرسان و مربیان ورزشی آن کشور در تمامی زمینه ها بهره ببریم و امیدواریم ایران در رشته های مختلفی همچون کشتی ،تکواندو، فوتبال، کاراته و... بتواند به ما کمک کند.

 در ادامه نشست خبری فوق " سوکبیر سینگ بادل" قائم مقام سروزیر ایالت پنجاب که در نشست فوق حضور داشت  تصریح کرد: کشورهای ایران و هندوستان از نظرتاریخی و فرهنگی نقاط مشترک زیادی با یکدیگر دارند و می توان از این غرابت فرهنگی نهایت بهره را برد و امیدواریم بتوانیم با کمک کارشناسان و مدرسین ورزشی ایران در جهت رشد و تربیت مربیان و کارشناسان ورزشی خود بهره ببریم.

در این نشست مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایالت پنجاب هندوستان و دیدن مسابقات کبدی تصریح کرد:کمیته ملی المپیک ایران طی ماههای اخیر تفاهمنامه های متعددی با کشورهای مختلف جهان در زمینه ورزش امضا کرده و قطعا در بخش تبادل مربی و تربیت کارشناسان ورزشی می تواند کمک بسزایی در رشد ورزش ایالت پنجاب هندوستان داشته باشد.

وی ادامه داد:آکادمی ملی المپیک و پار المپیک ایران از امکانات و و مدرسین و کارشناسان خوبی بهره مند است و می تواند میزبان تیمهای مختلف ورزشی کشور هند و ایالت پنجاب باشد و در عین حال علاقه مند است از تجربیات ورزشی کشور  هند و ایالتهای مختلف آن در جهت رشد و ارتقا ورزش خود بهره ببرد چرا که از نزدیک در بازیهای آسیایی گوانگجو شاهد رشد ورزش کشور هندوستان  بوده و قطعا از تجربیات هندیها برای رشد ورزش کشور خود نیز بهره خواهیم برد.

همچنین در ادامه این نشست "سی کاندر سینگ مالوکا" رئیس انجمن کبدی ایالت و عضو دولت پنجاب ابراز امیدواری کرد، مهندس علی آبادی به عنوان نائب رئیس شورای المپیک آسیا کشور هندوستان و ایالت پنجاب را به عنوان سرزمین اصلی ورزش کبدی جهت آسیایی و جهانی شدن این ورزش یاری نمایند.
در خاتمه این دیدار سه روزه مقرر شد تا ایالت پنجاب هندوستان برای رشد و اعتلای دانش مربیان و مدرسین ورزشی خود از تجربیات مدرسان ورزشی ایران بهره مند شده و و همچنین کمیته ملی المپیک ایران نیازهای ورزشی کشورمان در رشته هایی که ایالت پنجاب در آن از قدرت لازم برخودار می باشد را مورد توجه و بهره برداری قرار دهد  و در آینده نزدیک با دعوت از مسئولین ایالت پنجاب،یاداشت تفاهم مشترکی در ایران به امضا برسد.
۲۲ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.