با 3 طلای بهداد سلیمی؛ ایران در رده بندی مدالی نایب قهرمان جهان می شود

با 3 طلای بهداد سلیمی؛ ایران در رده بندی مدالی نایب قهرمان جهان می شود
تیم ملی وزنه برداری کشوررمان با 2 طلا و 3 برنزی که توسط کیانوش رستمی و سعیدمحمدپور به دست آورده است در رده بندی مدالی هفتادونهمین دوره مسابقات جهانی وزنه برداری هم مثل رده بندی امتیازی، در مکان سوم قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، تیم ملی وزنه برداری کشوررمان با 2 طلا و 3 برنزی که توسط کیانوش رستمی و سعیدمحمدپور به دست آورده است در رده بندی مدالی هفتادونهمین دوره مسابقات جهانی وزنه برداری هم مثل رده بندی امتیازی، در مکان سوم قرار دارد.

تا قبل از رقابتهای دسته فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری چین با 10 طلا، 8 نقره و 2 برنز پیشتاز بلامنازع رنکینگ مردان است و روسیه با 4 طلا و 5 نقره بالاتر از ایران در رده دوم ایستاده است.

به این ترتیب اگر بهداد سلیمی بتواند هر 3 مدال طلای دسته فوق سنگین را مطابق انتظار جهانیان از آن خود کند، تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رده بندی مدالی مسابقات جهانی پاریس با 5 مدال طلا بالاتر از روسیه قرار گرفته و عنوان نایب قهرمانی جهان را به دست خواهد آورد.

این درحالی است که سجاد انوشیروانی هم می تواند با درخشش در رقابتها امروز بعدازظهر جمع مدالهای کاروان وزنه برداری کشورمان را افزایش دهد.
۲۲ آبان ۱۳۹۰ ۰۸:۳۲

نظر مخاطبان

سینا ریاحی
۱۳۹۰/۰۸/۲۲ Iran
5
0
0

تیم کوروش باقری با قاطعیت نایب قهرمان جهان می شود. قلب ما برای این دلاوران می تپد.


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.