مجمع عمومی اتحادیه جهانی توا در شیراز برگزار شد

مجمع عمومی اتحادیه جهانی توا در شیراز برگزار شد
مجمع عمومی اتحادیه جهانی توا (wuta) باحضور 43 کشور شرکت کننده در این مسابقات در شیراز برگزار شد.


به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ستاد برگزاری این مسابقات  ، رئیس مجمع عمومی اتحادیه جهانی توا اظهار داشت: سال گذشته برای این اتحادیه سال بسیار پرکاری بود چرا که راهی را که دیگران در طول 40 سال طی می کنند دست اندرکاران این مجمع تلاش کردند طی دو سال این امر محقق شود واکنون نیز 60 کشور عضو اتحادیه جهانی توا هستند .

علی منتظری اضافه کرد:برگزاری مجمع در اصفهان،دوره مربیگری و داوری در تهران،ارسال برنامه های آموزشی از طریق لوح فشرده به سایر کشورها، چاپ مجلات مختلف،برگزاری مسابقات بهترین های گیلما در چالوس و برگزاری مسابقات جهانی توآ در شیراز از جمله فعالیت های انجام شده توسط فدراسیون جهانی توا بوده است .

رییس فدراسیون کونگ فو ادامه داد:تلاش همه مسوولان توا در متفاوت بودن است تا این تفاوت زمینه ساز رشد این رشته در سطح جهان شود.

منتظری بیان کرد: در شرایط فعلی نیاز داریم تا تک تک اعضای خانواده توآ در کشورهای خود تلاش بیشتری نمایند تا این رشته المپیکی شود.

وی گفت:دراین جلسه کشورهای پرتغال ،بنگلادش ، گواتمالا، کاستاریکا، فرانسه، آرژانتین، بلاروس ،مصر ، ایتالیا ، قزاقستان، موریتانی،فیلیپین ،پورتوریکو، سنگال، تر یندادتوباگو به عضویت این مجمع درآمدند.

رییس مجمع جهانی توا در این جلسه به کشورهای تاجیکستان ، اسپانیا ،رومانی ،مالزی ، عراق ، قرقیزستان و مقدونیه یک مهلت 90 روز داد تا فعالیت خود را افزایش دهند درغیر اینصورت از مجمع جهانی توا حذف خواهند شد .

دراین مجمع همچنین با استعفای پرفسوربوهانگ،دبیرکل مجمع به علت بیماری وهندرا سوا دا نائب رئیس دوم مجمع به علت مشغله کاری موافقت شد و زایا زایا رئیس فدراسیون توآ استرالیا به عنوان رئیس فدراسیون قاره اقیانوسیه نیز انتخاب گردید.

همچنین حسن شاملویی به عنوان مسئول کمیته مالی ومحمد نصر به عنوان خزانه دار بدون داشتن حق رای از دیگر مصوبات این مجمع بود .

درمسابقات جهانی توا که در سالن شهید آیت الله دسغیب شیراز در حال برگزاری است 43 کشور در بخش های رزم دو چوب سیستان و خراسان، مایانا ( نیمه آزاد) و رزم گیلان و مازندران ( گیلما ) با هم به رقابت می پردازند.
۲۱ آبان ۱۳۹۰ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.