معاینات ورزشکاران المپیکی ادامه دارد؛ باقری معتمد و باباجان زاده تحت نظر متخصصان فدراسیون پزشکی

معاینات ورزشکاران المپیکی ادامه دارد؛ باقری معتمد و باباجان زاده تحت نظر متخصصان فدراسیون پزشکی
محمدباقری معتمد و بشیرباباجان زاده دو ورزشکار المپیکی کشورمان با حضور در محل درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات عمومی و تخصصی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ؛ در ادامه سلسله معاینات ورزشکاران المپیکی که با هدف حفظ سلامت کامل جسمی و روحی آنها برای شرکت در المپیک 2012 لندن صورت می گیرد، محمدباقری معتمد ملی پوش تکواندو و بشیرباباجان زاده فرنگی کار دسته 120 کیلوگرم با حضور در محل درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی مورد معاینات عمومی و تخصصی قرار گرفتند.

 بر اساس این گزارش، این دو قهرمان علاوه بر معاینه  داخلی،  توسط متخصصان قلب و ارتوپدی فدراسیون و همچنین دندانپزشک مورد معاینه قرار گرفتند و خوشبختانه با هیچ گونه مشکلی مواجه نبودند.

 دکتر لطفعلی پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این باره تصریح کرد: این فدراسیون در راستای سیاست های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک وظیفه خود می داند که دوشادوش فدراسیون های المپیکی ، ورزشکاران عزیز را تا زمان بازی های المپیک به شکل مطلوبی تحت نظر داشته باشد تا این عزیزان به بهترین شکل ممکن و در عین سلامت جسمی و روحی و پاک بودن گام به لندن بگذارند.

۲۱ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.