این قهرمانی را تقدیم مردم سرافراز ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب می کنم /کیانوش رستمی: در المپیک لندن رکورد جهان را می زنم

این قهرمانی را تقدیم مردم سرافراز ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب می کنم /کیانوش رستمی: در المپیک لندن رکورد جهان را می زنم
رستمی: باقری با انتخاب وزنه های مناسب شرایطی را ایجاد کرد که حریفانم نتوانند در راه قهرمانی سد راهم شوم و از این نظر وظیفه خود می دانم که از تلاش های سرمربی تیم ملی تقدیر و تشکر کنم.

کیانوش رستمی قهرمانی خود در جهان وزنه برداری را تقدیم مردم سرافراز ایران اسلامی ورهبر معظم انقلاب کرد و گفت: خیلی خوشحالم از اینکه توانستم دل مردم را شاد کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، این قهرمان شایسته کرمانشاهی که با قدرت و با کسب دومدال طلا و یک برنز روی سکوی قهرمانی دسته 85 کیلوگرم رقابت های جهانی 2011 پاریس ایستاد، افزود: بسیار خوشحالم از اینکه توانستم عضوی موثر برای تیم ملی کشورم باشم و در راه حضوری قوی و کامل در المپیک 2012 لندن ، صاحب امتیاز لازم شوم .

وی با تقدیر از حسین رضازاده رییس فدراسیون وکوروش باقری سرمربی تیم ملی گفت: در کنار حمایت های بی شائبه فدراسیون از برنامه های تیم ملی، کوروش باقری نیز به خوبی از عهده وظایف خود بر آمد تا نشان دهد که یکی از بهترین مربیان دنیاست. باقری با انتخاب وزنه های مناسب شرایطی را ایجاد کرد که حریفانم نتوانند در راه قهرمانی سد راهم شوم و از این نظر وظیفه خود می دانم که از تلاش های سرمربی تیم ملی تقدیر و تشکر کنم.

رستمی با اشاره به اینکه خیلی دوست داشت که در این رقابت ها رکورد تازه ای برای وزنه برداری دنیا در وزن 85 کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع بر پا کند ، افزود: خیلی حیف شد که در آخرین لحظه وزنه 219 کیلویی از دستانم رها شد. به هر حال شاید قسمت بر این است که در المپیک 2012 لندن رکورد وزنه برداری جهان را بشکنم.

وی تصریح کرد: همینجا قول می دهم که با قدرت وآمادگی بیشتری برای حضور در المپیک آماده شوم و کشورم را در این بازیها صاحب مدالی خوشرنگ سازم.

۲۱ آبان ۱۳۹۰ ۰۷:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.