سرپرست فدراسیون کاراته :ایجاد پایگاههای قهرمانی در بخش بانوان از مهمترین اهداف فدراسیون است

سرپرست فدراسیون کاراته :ایجاد پایگاههای قهرمانی در بخش بانوان از مهمترین اهداف فدراسیون است
سرپرست فدراسیون کاراته گفت :با تلاشهای صورت گرفته در سالهای گذشته زمینه حضور بانوان در مسابقات آسیایی فراهم شد و حالا ما باید تلاش کنیم تا با کسب مجوزهای لازم ، بانوان کاراته کا ایران در میادین جهانی حاضر شوند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمد صادق فرجی  گفت : برای پیشبرد هر چه بهتر ورزش کاراته تصمیم داریم همانطور که در بخش آقایان برنامه ریزی می کنیم به همان ترتیب نیز برای بانوان عمل کنیم. وی افزود : مشخص شدن و تعریف شرح وظایف زیر مجموعه های بانوان از برنامه های اولیه  ماست و در پی آن نیز در نظر داریم پایگاه های قهرمان پروری و استعداد یابی را برای بانوان ایجاد کنیم و با یک برنامه ریزی اصولی و هدفمند با توجه به استعداد و پتانسیلی که در بخش بانوان وجود دارد به لطف خدا بتوانیم و جایگاه شایسته ای در آسیا بدست آوریم و الگویی برای بانوان کشورهای اسلامی باشیم.

فرجی در ادامه افزود : روسای قبلی فدراسیون برای حضور  بانوان کاراته در رقابتهای قاره ای زحمات زیادی کشیدند که نباید تلاشهای این عزیزان  را نادیده گرفت. به امید خداوند بر آن هستیم با رایزنی های لازم زمینه ای فراهم کنیم تا بانوان کاراته کای کشورمان با حجاب اسلامی در میادین جهانی حضور پیدا کنند.

فرجی همچنین در خصوص تیم ملی بانوان گفت : در بحث کمیته های تخصصی و تیم های ملی و حضور بانوان در اردوهای تیم ملی برنامه ریزی دقیقی داریم .
باید به این موضوع توجه کرد که ما مربیان و اساتید بسیار خوبی در بخش بانوان داریم و بسیاری از بانوان کاراته کای ما در خصوص مسائل فنی قوی و خبره و بسیار کار آمد.وی در مورد اینکه آیا کاراته بانوان نیاز به مربی خارجی دارد یا خیر،گفت:این موضوع باید در کمیته فنی مورد بررسی قرار بگیرد.اگر به این نتیجه برسیم که حضور مربی خارجی در جهت اعتلای این رشته ورزشی موثر واقع شود ، از طریق کمیته ملی المپیک و با هماهنگی های لازم زمینه جذب مربی خارجی را فراهم خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون کاراته با تاکید بر اینکه کسب عناوین شایسته بین المللی، مستلزم یک برنامه ریزی مستمر است،اظهار داشت:کلیه برنامه های بانوان  طبق تقویم ورزشی پیش بینی شده دنبال و بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده اجرا خواهد شد.
۱۹ آبان ۱۳۹۰ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.