تیم ملی فوتبال وارد بحرین شد و تمرین کرد

تیم ملی فوتبال ایران که بمنظور برگزاری دو دیدار در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برابر بحرین و اندونزی، صبح روز چهارشنبه تهران را ترک کرد، عصر همان روز وارد بحرین شد و نخستین تمرین خود را نیز برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، تیم ملی کشورمان از تهران به دوبی رفت و پس از سه ساعت توقف در فرودگاه این شهر، عازم منامه پایتخت بحرین شد. پرواز 50 دقیقه ای دوبی تا منامه نیز بخوبی انجام شد و تیم ملی ایران ساعت 17 به وقت محلی وارد فرودگاه منامه شد و پس از انجام تشریفات فرودگاهی به هتل دیپلمات رادیسون منامه انتقال یافت.

خسرو والی زاده در ادامه این گزارش به سایت فدراسیون فوتبال افزود: نخستین تمرین تیم ملی از ساعت 20 چهارشنبه شب در ورزشگاه اصلی (ورزشگاه ملی بحرین) به مدت کمتر از یک ساعت و با حضور خبرنگاران انجام شد. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران به دلیل پرواز طولانی اعضای تیم، تمرین سبکی را برای بازیکنان بمنظور ریکاوری درنظر گرفت و پس از آن تیم به هتل بازگشت و بازیکنان پس از صرف شام به استراحت پرداختند.

تمرین بعدی تیم کشورمان ساعت 30/11 صبح روز پنجشنبه در پشت درهای بسته برگزار می شود. ضمنا کارلوس کی روش ساعت 30/10 همین روز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حضور خواهد یافت. جلسه هماهنگی (منیجر میتینگ) نیز ساعت 12 خواهد بود.
۱۹ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.