اصغر ابراهیمی: موفقیت تیم ملی مهم تر از هر چیز دیگری است

اصغر ابراهیمی: موفقیت تیم ملی مهم تر از هر چیز دیگری است
من بدون توجه به اینکه در چه گروهی وزنه می زنم میخواهم از تجربه بالای خود و بعد قدرتم در جهت رسیدن به مقامی در خور توجه برای کشورم در آوردگاه پاریس استفاده کنم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  سایت فدراسیون وزنه برد اری، وزنه بردار با سابقه تیم ملی ایران که در وزن 94 کیلوگرم وزنه می زند وامسال نامش در گروه B رقابتها قرار گرفته است، بدون آنکه به این مساله فکر کند، می گوید: بیش از آنکه در آوردگاه پاریس بحث موفقیت فردی مطرح باشد، موفقیت تیمی از اهمیت بسیاری برخوردار است ومن به شخصه امیدوارم بتوانم عضو موثری برای تیم ملی کشورم باشم و به لحاظ امتیازی بتوانم در گرفتن سهمیه کامل حضور در المپیک لندن، موثر واقع شوم.

ابراهیمی که در کارنامه اش پنجمی المپیک پکن وهمینطور نایب قهرمانی بازیهای آسیایی 2010 گوانگحو دیده می شود، اضافه می کند: با اینکه از وضعیت فعلی خود راضی ام، اما در اردوها از آسیب دیدگی رنج کشیدم ونتوانستم تمریناتم را آنطور که باید و شاید دنبال کنم. در حقیقت یک ونیم ماه از زمان تمرینات اردویی را بواسطه آسیب دیدگی زانو از دست دادم تا نتوام رکوردهای خود را افزایش دهم. با این حال جای تقدیر از کوروش باقری سرمربی تیم ملی دارد که به من اعتماد کرد تا امروز دوباره در خدمت تیم ملی کشورم باشم.

ابراهیمی در عین حال با اشاره به اینکه مسابقات امسال بواسطه گزینشی بودن المپیک در کمیت وکیفیت بالایی برگزار می شود، اضافه می کند: از کیفیت بالای رقابتها همین بس که من با رکوردهای ورودی سال قبل خود که با آن توانستم در گروه A وزنه بزنم، امسال در گروه B قرار گرفته ام. به هر حال من بدون توجه به اینکه در چه گروهی وزنه می زنم میخواهم از تجربه بالای خود و بعد قدرتم در جهت رسیدن به مقامی در خور توجه برای کشورم در آوردگاه پاریس استفاده کنم .

ابراهیمی که که از اولین دقایق بامداد شنبه به وقت تهران روی صحنه خواهد رفت، ابراز امیدواری نمود که با دعای خیر مردم ، تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابت های جهانی پاریس سربلند از کارزار خارج شود.

۱۹ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.