نائب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو:به دنبال هر دو سهمیه المپیکی بانوان هستیم

نائب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو:به دنبال هر دو سهمیه المپیکی بانوان هستیم
تیم ملی تکواندو بانوان تاکنون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و با حداکثر آمادگی عازم رقابتهای گزینشی تایلند می شود تا هر دوسهمیه را بدست آورد.

زهرا سروی، نائب رئیس بانوان تکواندو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:اگر چه لغو شدن رقابتهای تکواندو تایلند در اواسط آبانماه کمی تمرکز تیم ملی را که در حال اعزام شدن به این رقابتها بود به هم ریخت ولی بعد از استراحتی کوتاه و آغازدوباره تمرینات، بچه ها به حداکثر آمادگی لازم رسیدند و مشکلی برای شرکت در این رقابتها ندارند.

وی در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک در دو وزن بانوان اظهار داشت:ما در اوزان سوم و چهارم بانوان به دنبال هر دو سهمیه المپیکی هستیم و این روحیه را به روحانی و حاجی پور دادیم که هر دو می توانند سهمیه گیران ایران در این رقابتها باشند در واقع اگر تکواندو بانوان ما بتوانند هر دو سهمیه را به خود اختصاص دهند برای اولین بار  ایران در یک تیم ملی تمامی سهمیه های المپیکی را در دو بخش مردان و زنان به خود اختصاص دهد.

سروی در خصوص رقبای آسیایی ملی پوشان زن کشورمان می گوید:در هر دو وزن نفرات ما حریفان سر سختی دارند و نباید هیچ تکواندو کاری را دستکم بگیرند چرا که همه به دنبال سهمیه المپیک هستند به همین دلیل برای آنها حریف مهم نیست و دل به قرعه نبسته اند هر ورزشکاری که می خواهد بلیت لندن را کسب کند باید با حداکثر آمادگی بدنی و ذهنی به مصاف رقبای خود برود.

نائب رئیس فدراسیون تکواندو در خاتمه اظهار داشت:بعد از کسب هر دو سهمیه مردان در رقابتهای جهانی آذربایجان تلاش فدراسیون اینست که در بخش بانوان هم، هر دو سهمیه را بدست آورد و برای دستیابی به این هدف از هیچ کوششی فروگذار نکرده است حال مانده تا بازیکنان همت کنند.
۱۸ آبان ۱۳۹۰ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.