در اولین مرحله مسابقه انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان؛120 قایقران از سراسر کشور به مصاف هم می روند

در اولین مرحله مسابقه انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان؛120 قایقران از سراسر کشور به مصاف هم می روند
اولین مرحله مسابقه انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان کشورمان جمعه 20 آبان ماه با حضور 120 قایقران از سراسر ایران در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک که مهرماه سالجاری در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، مسئولان فدراسیون قایقرانی به منظور موفقیت در المپیک 2012 لندن و سرمایه گذاری برای المپیک 2016 ریودوژانیرو تصمیم گرفتند تا با برگزاری مسابقات انتخابی نفرات مستعد و با تکنیک را به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

به همین خاطر مقرر شد اولین مرحله مسابقه انتخابی در بخش آقایان 20 آبان ماه در رده های سنی جوانان، زیر 23 سال و بزرگسالان و با حضور کایاک و کانوسواران سراسر کشور و در مسافت 1000 متر برگزار شود. شرکت کنندگان می بایست در 3 نوبت مسافت 1000 متر را پارو بزنند و در پایان نفرات برتر که موفق به ثبت رکوردهای قابل قبول شوند به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

برای حضور در این مسابقه تاکنون استانهای کرمانشاه، لرستان، همدان، تهران، گلستان، خوزستان ، مازندران، گیلان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی اعلام آمادگی کرده اند.
۱۸ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.