گزارشی از حضور دوچرخه سواران نروژی در ایران بر روی یکی از سایتهای این کشور؛خاطرات مهمان نوازی ایرانیان فراموش نشدنی است

گزارشی از حضور دوچرخه سواران نروژی در ایران بر روی یکی از سایتهای این کشور؛خاطرات مهمان نوازی ایرانیان فراموش نشدنی است
دکتر لاسه افسکیند رئیس گروه پزشکان دوچرخه سوار نروژی در ارائه گزارشات خود به کشورش مهمان نوازی ایرانیان را فراموش نشدنی دانست.

به نقل از سایتsyklingensverden.com  دکتر لاسه افسکیند نماینده گروه دوچرخه سواران پزشک نروژی که از ایران بازدید نمودند در رابطه با این تور دوچرخه سواری اظهار داشت:گروه 10 نفره ما که عازم ایران شد شامل 3 زن و 7 مرد بود . هدف اصلی ما از شرکت در این تور دوچرخه سواری برقراری ارتباط نزدیک با مردم، طبیعت و فرهنگ ایران و به ویژه تاکید بر صلح و درک فرهنگی است. بسیاری از دوچرخه سواران در این گروه از تجارب خوبی در دوچرخه سواری در سراسر دنیا برخوردارند. این گروه از چین، تبت، پرو، ویتنام، ایالات متحده ، استرالیا، ژاپن، مصر و بسیاری از کشورهای اروپایی بازدید کرده است.
لاسه افسکیند در ادامه افزود : تور دوچرخه سواری خود را در 13 ژوئن 2009 آغاز کردیم و حدود 4 هفته مسیری  نزدیک  به 3000 کیلومتر را رکاب زدیم. این مسیر را از رشت آغاز کرده و سپس آستارا، اردبیل، زنجان، همدان، اراک، اصفهان، آباده، شیراز را پشت سرگذاشته و از آنجا با هواپیما عازم جزیره کیش شدیم و پس از بازدید از این جزیره به اصفهان برگشته و از کاشان، قم و تهران نیز دیدن کردیم. همچنین با توجه به حضور جمعی از پزشکان و پرستاران در این گروه از سیستم پزشکی ایران نیز بازدید کردیم.
این برنامه دوچرخه سواری با همکاری سفارت ایران در اسلو ، فدراسیون دوچرخه سواری ایران، کمیته ملی المپیک ایران و بعضی از نهاد های دولتی امکان پذیر شد و از مهمان پذیری ایرانیان سپاسگزارم چرا که این خاطرات فراموش نشدنی است.
گروه رکابزنان نروژی در مسیر خود پس از رسیدن به استان مرکزی از شهرستان خمین و منزل بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بازدید کردند.


۲۲ تیر ۱۳۸۸ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.