بانوان ایران قهرمان مسابقات جهانی توا شدند

تیم ملی بانوان ایران در مسابقات جهانی توا بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ستاد برگزاری مسابقات جهانی توا،  بانوان ایران موفق شدند  در رزم مایانا ( نیمه آزاد ) با کسب سه مدال  طلا و  دو برنز با اقتدار عنوان نخست اولین دوره این مسابقات را به خود اختصاص دهند .

بر اسا س این گزارش ، در وزن48 -  کیلوگرم زهرا دهقان از ایران صاحب گردن آویز طلا شد ، یی سو آن چیو از  تایوان بر سکوی دوم ایستاد و هرشانی بسنایاک هم از کشور سریلانکا سوم شد .

در وزن57 -  کیلو گرم ،  نجمه قبادی از ایران عنوان نخست را به خود اختصاص داد ، ریتیکا موهان سینگ از هند دوم شد و ادینا نیسوما از اندونزی ، به همراه کان وونگ مشترکا سوم شدند.

در وزن 64 –  کیلوگرم ، تیویا سایخان بورنباتار از کشور مغولاستان به مدال طلا دست یافت ، سارا کریستیانو سال گادو از کانادا نایب قهرمان شد و انیسه یونسی از  ایران بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن 72 -   کیلو گرم صغرا عباسلو از ایران به مدال طلا دست یافت ، مارسا چودیس لاسالیورا از پرتریکو بر جای دوم ایستاد ،الکساندرا پارافو نا از روسیه هم سوم شد .

 در وزن 81 – کیلو گرم ، ما اروین اوینو از کنیانایا صاحب مدال طلا شد ، الکساندر شارووا از بلاروس بر سکوی دوم ایستاد و مینا میرخندان از ایران هم سوم شد .

مسابقات جهانی توا تا روز جمعه بیستم آبانماه در شیراز ادامه دارد.
۱۸ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.