وزیر ورزش و جوانان :برگزاری مسابقات جهانی توا فرصت مناسبی برای شناساندن فرهنگ ایران اسلامی است

وزیر ورزش و جوانان :برگزاری مسابقات جهانی توا فرصت مناسبی برای  شناساندن فرهنگ ایران اسلامی است
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برگزاری مسابقات جهانی توا فرصت مناسبی شناساندن فرهنگ ایران اسلامی به سایر نقاط دنیاست گفت : در این دوره از مسابقات 43 کشور حضور دارند و امیدواریم در این رویداد بزرگ ورزشی با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته میزبان خوبی برای کشورهای شرکت کننده باشیم.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ستاد برگزاری مسابقات جهانی توا   دکتر محمد عباسی طی سفر که به منظور بازدید از مسابقات جهانی توا به شیرازسفر کرده است  در گفت و گو با خبرنگار سایت اطلاع رسانی ورزش و جوانان فارس افزود :برگزاری مسابقات بین المللی در شهرستانها  که به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود از برنامه های این وزارتخانه است .

وی افزود: بر اساس پیگیری و بررسی فدراسیون کونگ فو و شرایط مناسب استان فارس تصمیم گرفته شد  تا مسابقات جهانی توآ به میزبانی شیراز برگزار گردد.

عباسی ضمن بازدید از  ورزشگاه میانرود شیراز تصریح کرد : در خصوص وضعیت این ورزشگاه طی نشستی  که با  مسئولین استان خواهیم داشت تصمیم نهایی  گرفته خواهد شد  تا  این ورزشگاه  هر چه زودتر به  بهره برداری برسد .

بر اساس این گزارش ، وزیر ورزش و جوانان پس از ورود به شیراز به همراه مهندس حسین  صادق عابدین استاندار فارس ، تورج موید مدیر کل ورزش و جوانان فارس، منتظری رئیس فدراسیون کونگ فو و هیأت همراه در گلزار شهدا ی شیراز حضور یافته و فاتحه خواندند و از ورزشگاه میانرود و سالن کشتی دیدن نمودند.

بر اساس این گزارش، مسابقات جهانی توآ  رأس ساعت 18 با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود .
۱۸ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.