هشدار کوروش باقری به ملی پوشان وزنه برداری: مسابقات جهانی شوخی بردار نیست

کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران به نظم وانضباط تیمی اهمیت وافری قائل است وحاضر نیست کوچکترین بی نظمی را نیز پذیرا باشد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ باقری عصر روز سه شنبه از بابت اینکه چند تن از وزنه برداران گروه دوم اعزامی تیم ملی چند دقیقه دیر در سالن تمرین حاضر شدند کلی حرص و جوش خورد وخطاب به وزنه برداران تاکید کرد : مسابقات جهانی شوخی بردار نیست و باید توجه داشت که نظم و انضباط تیمی لازمه هر حرکت موفقی به حساب می آید .

وی افزود : اگر با هم قرار می گذاریم که راس ساعت 5 بعد از ظهر همه در تمرینات حاضر شوند، همه باید با وقت شناسی در محل تمرین حاضر شوند واین مساله برای من از اهمیت زیادی برخوردار است ونمی خواهم بر آن چشم فروبندم .

شایان گفتن است گروه دوم وزنه برداران تیم ملی شامل 7 وزنه بردار(کیانوش رستمی، سعید محمد پور، اصغر ابراهیمی، محمد رضا براری، نواب نصیر شلال ، بهداد سلیمی وسجاد انوشیروانی) از طریق خط پروازی تهران – استانبول واستانبول پاریس وارد محل مسابقات جهانی فرانسه شدند تا پس از   چند ساعت استراحت ، نخستین تمرین سبک خود را در سالن تمرینی طبقه زیرین هتل محل اقامت خود در شهرک دیزی لند شهر پاریس برگزار کنند.
احد سنجابی وزنه بردار 85 کیلویی نیز تیم ملی را در این مسابقات همراهی می کند ؛ هر چند در رقابت ها وزنه نمی زند و تنها یار و یاور وزنه برداران در تمرینات است.

۱۸ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.