جورج زالای : کسب 6 سهمیه المپیک کار بزرگی است

جورج زالای : کسب 6 سهمیه المپیک کار بزرگی است
مربی مجارستانی تیم ملی وزنه برداری تاکیدکرد :کسب 6 سهمیه کامل حضور در المپیک 2012 لندن کار بزرگ و ارزشمندی است .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ جورج زالای که طی مدت حضورش در ایران حسابی با اعضای تیم ملی وزنه برداری صمیمی شده است و اعضای تیم ملی نیز با او رابطه ای گرم ودوستانه دارند، با اشاره به اینکه وزنه برداری ایران در بهترین شرایط خود گام به رقابت های جهانی پاریس گذاشته است، گفت: اگر همه چیز مطابق انتظارها پیش برود، می توانیم 6 سهمیه حضور در المپیک لندن را بدست آوریم واین نتیجه ای خوب وعالی برای وزنه برداری ایران به حساب خواهد آمد .

وی از کیانوش رستمی بعنوان یکی از شانس های کسب مدال ایران یادکرد و گفت : با اینکه رستمی از ناحیه زانوی چپ آسیب دیده است، اما اوغیرتی مثال زدنی دارد و همیشه در مسابقات بیشتر از انتظارها نشان داده است . من به شخصه به کار این وزنه بردار جوان ایمان دارم و امیدوارم مزد زحمات و تلاش هایش را بگیرد .

زالای اضافه کرد: در کنار رستمی ، سعید محمد پور هم در کنار قدرت جوانی انگیزه بالایی دارد وکادر فنی تیم ملی روی موفقیت این وزنه بردار 94 کیلویی حساب می کند .

مربی تیم ملی وزنه برداری همچنین با اشاره به جایگاه ممتاز بهداد سلیمی در فوق سنگین گفت :گرچه خیالمان از بابت قهرمانی سلیمی راحت است، اما اوباید حساب شده وزنه بزند و ریسک پذیری اش را پایین بیاورد. در حقیقت باید در انتخاب وزنه های اولیه برای او دقت کنیم تا پس از محرز شدن قهرمانی اش، جهت شکستن رکوردهای جهانی به روی تخته برود.

۱۸ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.