سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره : امیدواریم در لندن به فینال برسیم

تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان صبح امروز در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک ؛ 20 نفر از فوتبالیست های جانباز و معلول کشورمان در اولین روز اردوی آمادگی خود زیر نظر کادر فنی و کارشناسان مرکز سنجش تست آمادگی جسمانی دادند.

امین اله مانی سرمربی تیم فوتبال 7 نفره کشورمان در خصوص نفرات اردونشین گفت: این تیم بعد از گذراندن تست های آمادگی جسمانی، اردوی خود را در کمپ تیم های ملی دنبال می کند.

وی ادامه داد: این اردو ها جهت حضور و آمادگی هرچه بیشتر این تیم در رقابت های پارالمپیک لندن می باشد. جواز حضور در این رقابت ها با کسب مقام دومی جام جهانی هلند به دست آمد.

امین اله مانی در خصوص نفرات دعوت شده به این اردو گفت: این نفرات متشکل از ملی پوشان رقابت های جهانی هلند، دعوت شدگان رقابت های پیشین و همچنین تعدادی از نفراتی است که به تازگی به تیم ملی دعوت شده اند می باشند.

مانی در پایان ضمن امیدواری و حضور در فینال رقابت های پارالمپیک در خصوص تورنمنت های این تیم گفت: ما تا قبل از حضور در رقابت های پارالمپیک لندن در دو تورنمنت روسیه  و لندن و یا اکراین شرکت خواهیم نمود تا نفرات به آمادگی هرچه بیشتر دست یابند.

۱۷ آبان ۱۳۹۰ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.