محمد علیپور: انجمن دراگون بوت از منظم ترین انجمن ها است

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در حاشیه برگزاری پنجمین دوره مسابقات دراگون بوت قهرمانی بانوان کشور ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات گفت: تقریبا پس از مسابقات بازیهای آسیایی گوانگ جو در سال گذشته و پس از اردوهای طولانی مدت و خستگی ملی پوشان نیاز به استراحتی فعال بود و به همین دلیل این رقابتها را در این زمان برگزار کردیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمد علیپور اضافه کرد: در مجموع 9 استان در مسابقات شرکت کردند که همه از نحوه برگزاری رضایت داشتند و امیدواریم از دل این رقابتها یک تیم ملی قدرتمند بیرون بیاید.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در ادامه گفت: این رشته پر تماشاگر و با طراوت است و من از دیدن این رشته لذت می برم. امید زیادی داریم که با کمک رسانه ها بتوانیم تماشاگران بیشتری را هم جذب کنیم.

 علیپور در ادامه با تمجید از انجمن دراگون بوت ایران افزود: ما در مجموع 15 انجمن داریم که دراگون بوت یکی از منظم ترین انجمن ها به حساب می آید. در فدراسیون ما انجمن ها نقطه ی پیکان ما هستند و هر یک سیستمی مستقل دارند. از نظر کاری ما نظارت می کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

وی ادامه داد: همانطور که مشاهده کردید مسابقات با نظم خاصی برگزار شد و مسئولین برگزاری به نحو احسن کارشان را انجام دادند و اگر بتوانند در بخش آقایان هم به این ترتیب عمل کنند شکی نیست که نمره ی قبولی را دریافت می کنند.

علیپور در پایان با ابراز خوشنودی از عملکرد گروه نمایشگاهی "دیرین" در جریان برگزاری مسابقات گفت: در مسابقات مختلف 50 در صد فعالیت متعلق به اسپانسر هاست و گروه "دیرین" به خوبی از عهده کارش بر آمد و توانست مراسم خوبی را هم به اجرا در آورد.

گفتنی است مسابقات قهرمانی کشور آقایان فردا (چهارشنبه) همین هفته در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.
۱۷ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.