سجاد بهروزی: رکوردهای تمرینی ام را بزنم شانس مدال خواهم داشت

سجاد بهروزی: رکوردهای تمرینی ام را بزنم شانس مدال خواهم داشت
بهروزی افزود: «کوروش باقری در تمرینات این چند روز اخیر روی یک موضوع تاکید بیشری دارد و آن بالا بردن تمرکز من در هنگام وزنه زدن است. دغدغه اصلی من هم همین است.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛6 سال از اولین حضور سجاد بهروزی در مسابقات جهانی وزنه برداری می گذرد. او که در مسابقات جهانی 2005 در دبی هشتم شده بود، بهترین عنوانش را در مسابقات جهانی جوانان رومانی در سال 2008 به دست آورد که صاحب گردن آویز برنز شد.

حالا وقت است که سجاد بهروزی شانس خود را برای کسب مدال مسابقات جهانی بزرگسالان امتحان کند. او در آستانه رقابتهای دسته 69 کیلوگرم مسابقات جهانی پاریس به روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری گفت: «این برای اولین باری است که در مسابقات بین المللی در دسته 69 کیلوگرم شرکت می کنم اما خداراشکر استرسی از این بابت ندارم.»

بهروزی افزود: «کوروش باقری در تمرینات این چند روز اخیر روی یک موضوع تاکید بیشری دارد و آن بالا بردن تمرکز من در هنگام وزنه زدن است. دغدغه اصلی من هم همین است. من دیگر نگران این نیستم که در روز مسابقه چندکیلوگرم وزنه را بالای سر می برم. فقط باید روی این موضوع متمرکز شوم که هر 6 حرکت خود را بالای سر ببرم.»

این وزنه بردار شیرازی در پاسخ به این سئوال که شانس خود را برای کسب مدال در مسابقات جهانی چقدر می داند گفت: «در استارت لیست مسابقات جهانی در مکان ششم هستم و این نشان می دهد که فاصله زیادی با کسب مدال جهانی ندارم. دو حریف اصلی من وزنه بردارانی از چین هستند که با رکورد ورودی 345 آمده اند. 3 وزنه بردار از ترکیه، روسیه و آذربایجان هم رکوردهایی بیشتر از من داده اند و من تمام تلاشم را می کنم تا در رقابت با آنها بتوانم موفق شوم.»

بهرزی در پایان گفت: «در تمرینات وزنه های 151 کیلوگرم در یکضرب و 182 کیلوگرم در دوضرب را بالای سر برده ام و اگر بتوانم همین وزنه ها را در روز مسابقه هم تکرار کنم می توانم به کسب مدال برنز امیدوار باشم.»

مسابقات گروه A دسته 69 کیلوگرم ساعت 30/21 سه شنبه آغاز می شود و بهروزی نخستین وزنه بردار کشورمان است که در هفتادونهمین دوره مسابقات جهانی پاریس روی تخته می رود.


۱۷ آبان ۱۳۹۰ ۰۹:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.