پایان مسابقات قهرمانی دراگون بوت کشور با معرفی تیم های اول تا سوم ؛انزلی چی ها سکوی نخست را بدست آوردند

مسابقات دراگون بوت قهرمانی بانوان کشور با همکاری گروه نمایشگاهی دیرین روز گذشته برگزار شد، این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی را هم داشت با معرفی تیم های نخست پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ستاد برگزاری رقابتها، در پایان مسابقات دراگون بوت قهرمانی کشور که در دو بخش 2000متر تعقیبی و 500 متر خطی به ترتیب در ساعت 9 و 14 در محل دریاچه آزادی ( ضلع شمالی استادیوم آزادی) انجام شد تیم ملوان گیلان توانست با کمترین زمان ممکن عنوان نخست را در بخش 2000 متر تعقیبی به دست آورد. پاروزنان تیم تهران میزبان مسابقات هم توانستند عنوان دومی را بدست آورند. اصفهان هم در این بخش مقام سوم را بدست آورد.

در500 متر خطی هم گیلانی ها با یکه تازی عنوان اولی را به خود اختصاص دادند تا بدین ترتیب با پشت سر گذاشتن میزبان مسابقات در مجموع هم قهرمان مسابقات شوند. در این بخش پس از تهرانی ها که مقام دوم مجموع را هم از آن خود کرده بودند این پاروزنان هرمزگانی بودند که عنوان سومی را دشت کردند. در مجموع هم اصفهان و هرمزگان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

پس از پایان این رقابت ها در کنار همان دریاچه آزادی به همت گروه نمایشی دیرین مراسم توزیع جوایز با اجرای مجری تلویزیون و با نظم خاصی انجام گرفت و از تیم های اول تا سوم هر بخش با اهدای مدال قدردانی به عمل آمد. کاپ  تیم های  اول تا سوم مجموع هم توسط محمد  علی پور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و خانم ها شکوری ، ناطقی و علی آبادی اهدا شد.
۱۷ آبان ۱۳۹۰ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.