برای کسب سهمیه المپیک لندن در مسابقات قاره ای تایلند؛روحانی اولین نماینده بانوان ایران 5 آذرماه بر روی شیاپچانگ می رود

برای کسب سهمیه المپیک لندن در مسابقات قاره ای تایلند؛روحانی اولین نماینده بانوان ایران 5 آذرماه بر روی شیاپچانگ می رود
فاطمه روحانی نماینده وزن چهارم المپیکی تیم ملی تکواندو بانوان پنجم آذر ماه در مسابقات قاره ای که به میزبانی بانکوک تایلند برگزار می شود بر روی شیاپچانگ می رود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رقابتهای گزینشی تکواندو برای ورود به المپیک لندن در قاره آسیا پنجم و ششم آذر ماه در بانکوک تایلند برگزار می شود که در روز نخست فاطمه روحانی به عنوان اولین نمانیده کشورمان بر رو شیاپچانگ می رود.

طبق برنامه اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری رقابتها در روز نخست مسابقات اوزان منهای 68 و منهای 80 کیلو گرم مردان و منهای 49 و مثبت 67 کیلو گرم بانوان برگزار می شود که در این روز فاطمه روحانی نماینده وزن چهارم المپیکی یا مثبت 67 کیلو گرم به میدان می رود و در روز دوم رقابتها نیز نمایندگان اوزان منهای 58 و مثبت 80 کیلو گرم مردان و منهای 57 و منفی 67 کیلوگرم بانوان به میدان می روند که در این روزسوسن حاجی پور نماینده وزن منهای 67 مسابقه خواهد داد.

این رقابتها قرار بود 12 و 13 آبانماه برگزار شود که به دلیل جاری شدم سیل در بانکوک به تعویق افتاد.
 
از آنجاییکه تیم ملی مردان کشورمان هر دو سهمیه المپیکی خود را در رقابتهای جهانی آذربایجان کسب کرد در این مرحله حضور نخواهد داشت و تنها تیم ملی دو نفره بانوان ایران اول آذرماه عازم تایلند خواهد شد.

هوگوپوشان کشورمان در آخرین مرحله از اردوی  آماده سازی خود ضمن آشنایی مجدد با آخرین تغییرات قوانین داوری به تمرین با هوگوهای الترونیکی دی دو پر داختند.

۱۷ آبان ۱۳۹۰ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.