رباب شهریان :اولین پانل نقش آمادگی جسمانی و ایروبیک در بهداشت باروری برگزار می شود

اولین پانل نقش آمادگی جسمانی و ایروبیک در بهداشت باروری با همکاری این فدراسیون و دبیرخانه کنگره بین المللی زنان و مامایی، روز سه شنبه 17 آبان ماه برگزار می شود.

 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک با اعلام این خبر، افزود: همچنین همزمان با این کنگره که در سالن اصلی همایش های رازی برپا خواهد شد،  اولین نشست روسای کمیته های سلامت هیات های استانی نیز برگزار خواهد شد.

رباب شهریان با اشاره به  اهداف برگزاری این پانل، گفت: نقش آمادگی جسمانی و ایروبیک در بهداشت باروری و تاثیر آن بر نشاط کودکان و سالمندان در طول زندگی، ارتقا سطح آگاهی تمام متخصصین ماما، پزشک عمومی، مربیان و مدرسین فدراسیون در کل کشور نسبت به برنامه بهداشت باروری و ایجاد نقش مشارکتی با همکاران ورزش در امر سلامت باروری  و سلامت جسمانی، روانی و معنوی، از اهم اهداف این پانل است.
 
وی که در این کنگره عضو پانل نقش آمادگی جسمانی و ایروبیک در بهداشت باروری است، از ایجاد فضای دو طرفه برای تعامل بین ارائه دهندگان پانل ومخاطبین برای فضای پرسش و پاسخ، گفت و ادامه داد: این پانل فرصت مناسبی است که روسای کمیته ها در هیاتهای استانی با آخرین مسائل روزدر ارتباط با بهداشت باروری
آشنا شوند و در مواردی چون  موضوعات تغذیه، ارتقا سلامت، پیشگیری از بیماری، سلامت دوران باروری، زایمان، تنظیم خانواده، شیر مادر، پیشگیری از سرطانهای شایع در زنان، درمان نازایی و سلامت باروری در دوره سالمندی با پیشگیری از پوکی استخوان، تعامل صورت گیرد.

گفتنی است در جریان این پانل که با حضور دکتر صفیه شهریاری رئیس کمیته سلامت برگزار می شود، با توجه به پیشنهادات جدول عملی در ارتباط با نیازهای استانها، نسبت به برنامه های آینده تصمیم گیری خواهد شد.
۱۵ آبان ۱۳۹۰ ۱۳:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.