علی‌آبادی در مراسم گشایش نمایشگاه تیراندازی و طبیعت‌گردی: کمیته ملی المپیک با تمام توان از فدراسیون تیراندازی حمایت می‌کند

علی‌آبادی در مراسم گشایش نمایشگاه تیراندازی و طبیعت‌گردی: کمیته ملی المپیک با تمام توان از فدراسیون تیراندازی حمایت می‌کند
رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم گشایش دومین نمایشگاه تخصصی تیراندازی، شکار و طبیعت‌گردی ضمن مفید خواندن برپایی این نمایشگاه از مسئولان فدراسیون تیراندازی تقدیر کرد.

به‌گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، در این مراسم که به‌منظور گشایش دومین نمایشگاه تخصصی شکار، تیراندازی و طبیعت‌گردی صبح امروز در محل سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده بود، مهندس علی‌آبادی و بهرام افشارزاده، رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، لوچیانو روسی، نایب رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی و رئیس فدراسیون تیراندازی به اهداف پروازی ایتالیا، دکتر شاعری معاون سازمان حفاظت از محیط زیست، سیدمهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی و تنی چند از روسای فدراسیون‌های کشور حضور داشتند.

رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از ظهور و ثبوت ورزش تیراندازی گفت: برخی بر این باور بودند که مدال‌آوری در ورزش تیراندازی نیاز به زمان 10الی 12 ساله دارد در حالیکه جایگاه ما ظرف دوسال صعود چشمگیری داشت.

علی‌آبادی افزود: ساخت یکی از بزرگترین مجموعه‌های تیراندازی در آسیا و کسب 17 مدال از مسابقات قهرمانی آسیا در کویت، نشان از همدلی و برنامه‌ریزی دقیق آقای مهندس هاشمی و همکارانشان در فدراسیون تیراندازی دارد.

وی تصریح کرد: کمیته ملی المپیک با تمام توان از فدراسیون تیراندازی حمایت می‌کند و تا آنجا که بنده اطلاع دارم، وزارت ورزش نیز طرح ویژه‌ای برای حمایت از این ورزش دارد.

گفتنی است دومین نمایشگاه تیراندازی، شکار و طبیعت‌گردی از امروز تا 17 آبان‌ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌باشد.
۱۴ آبان ۱۳۹۰ ۱۸:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.