هشتمی ناطقی در اسکرچ دوچرخه سواری جام جهانی پیست قزاقستان

هشتمی ناطقی در اسکرچ دوچرخه سواری جام جهانی پیست قزاقستان
مسابقات دوچرخه سواری جام جهانی پیست قزاقستان، با کسب مقام هشتمی توسط حسین ناطقی ملی پوش رکابزن کشورمان در ماده اسکرچ پیگیری شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مسابقات دوچرخه سواری جام جهانی پیست قزاقستان از پنج شنبه دوازدهم آبان ماه به مدت چهار روز در مواد پیست و درپیست 250 متری سرپوشیده و چوبی "Sary-Arka" در حال برگزاری است.

- در ماده اسکرچ: حسین ناطقی رکابزن ملی پوش کشورمان توانست در بین 24 رکابزن مقام هشتم را کسب کند، در این ماده رکابزنان بلژیک، آرژانتین و آلمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

- در ماده چهار کیلومتر تعقیبی تیمی: تیم ملی کشورمان با ترکیب ( حامد جنت، حسین ناطقی، محمد رجبلو و علی ترابی) با زمان 4 دقیقه و 19 ثانیه و 568 هزارم ثانیه رده هجدهم را کسب کرد، دراین ماده تیم های روسیه، استرالیا و هلند به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

- در ماده تیم اسپرینت : تیم ملی کشورمان با ترکیب ( علی علی عسگری، محمد دانشور و رضا جبرئیلی) رده هفدهم را از آن خود کرد، در این ماده دوچرخه سواران آلمان، استرالیا و فرانسه به ترتیب بر سکوی های اول تا سوم ایستادند.

(مهدی سهرابی، حسین ناطقی، حامد جنت، علی ترابی، محمدرجبلو، محمد دانشور، علی علی عسگری و رضا جبرئیلی) به عنوان رکابزن، محمدرضا آهنگران به عنوان سرپرست، مارکوس توماس نیگل به عنوان سرمربی، محمد ابوحیدری به عنوان مربی ترکیب تیم ملی اعزامی به این رقابتها را تشکیل می دهند.

۱۴ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.