آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز جانبازان ومعلولین برای شرکت در مسابقات آسیایی توکیو و جهانی هند

ملی پوشان تیم تنیس روی میز جانباز و معلول در سال جاری در سه رویداد مهم ورزشی حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک مهدی آرمندنیا مسوول انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین گفت: براساس برنامه‌ریزیهای انجام گرفته با مسوولین فدراسیون ورزشهای جانبازان ومعلولین تیم ملی تنیس روی میز در سال 88 در مسابقات جوانان آسیایی توکیو، بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی و رقابتهای جهانی IWAS هندوستان شرکت خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه چهارمین اردوی آمادگی ملی پوشان از 24 تیرماه برگزار می‌گردد خاطرنشان کرد: به منظور حضوری شایسته در مسابقات پیش‌رو 15 ورزشکار منتخب به چهارمین اردوی آمادگی دعوت شدند تا با انجام تمرینات زیر نظر مربیان بتوانند به آمادگی بیشتر و بهتری دست یابند.
وی درخصوص نفرات اعزامی به این رقابتها تصریح کرد: از ملی‌پوشان که دراین اردو حضور دارند دو ورزشکار جوان به مسابقات آسیایی2009 توکیو اعزام خواهند شد. همچنین با بررسی کادر فنی و مربیان از 13 ورزشکار دیگر 5 نفر جهت شرکت در مسابقات جهانی IWAS هندوستان و 12 ملی پوش برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی مشخص خواهند شد.
وی در پایان افزود: در رقابتهای جهانی IWAS (فدراسیون بین المللی ورزشهای قطع عضو و ویلچری) هندوستان که در شهر بنگور برگزار می‌شود، تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین در کلاس یک و در مسابقات آسیایی 2009 توکیو در دو کلاس 7 و 10 شرکت می‌نمایند.

 

۲۲ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.