تهران میزبان مسابقات بین المللی دهه فجر بدمینتون

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون روز پنجشنبه 12 آبان در حالی برگزار شد که برای نخستین بار در طول تاریخ برگزاری این جلسه ها تمام اعضاء با حکم وزارت ورزش مشخص شده بودند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بدمینتون، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون صبح روز پنجشنبه با حضور محمدرضا پوریا رئیس، مرتضی مداحی و فریبا مددی نواب رئیس، ابوالفضل مهاجر دبیر، مسعود کمالوند خزانه دار، سهراب حسینی نژاد کارشناس خبره، سید علی شهابی، اسماعیل مهدوی نیا و محمد فرجی در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه در مورد برگزاری مسابقات بین المللی دهه فجر، بررسی وضعیت هیئت های بدمینتون سراسر کشور، تصویب آئین نامه های باشگاه ها و تیم های ملی و چگونگی برگزاری کلاس های مربیگری و داوری بحث تبادل نظر و بعضا تصمیم گیری شد.

برگزاری مسابقات بین المللی دهه فجر در نیمه دوم بهمن ماه در سالن فدراسیون در تهران، لزوم حضور ناظرین فدراسیون برای بررسی شرایط استانهای داوطلب میزبانی و در نظر گرفتن مشوقهایی برای استانهای برتر از تصمیمات مهم این نشست بود.

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در پایان این نشست از حمایت های وزرات ورزش وجوانان تقدیر کرده و از دکتر سجادی معاونت سازمان برای نگاه ویژه به این رشته و اعطای حکم تمامی اعضای هیئت رئیسه در سریعترین زمان ممکن تقدیر کردند.
۱۴ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.