پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (164)؛کوزه گری در گفتکو با سایت کمیته:برای صعود به رقابتهای جهانی باید یکی از 3 تیم برتر آسیا شویم

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (164)؛کوزه گری در گفتکو با سایت کمیته:برای صعود به رقابتهای جهانی باید یکی از 3 تیم برتر آسیا شویم
علی کوزه گری رئیس فدراسیون هندبال بعد از بازگشت از رقابتهای کسب سهمیه المپیک لندن گفت:مهمترین برنامه فعلی فدراسیون ،صعود به رقابتهای جهانی است.


رئیس فدراسیون هندبال در ادامه به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در مجموع، رقابتهای کسب سهمیه المپیک کره جنوبی سطح بسیار بالایی داشت و اگر چه بچه های ما مسابقه خوبی از خود برابر میزبان به نمایش گذاشتند ولی در نهایت به رغم شایستگی نتوانستند به فینال برسند تا مدال برنز مسابقات را از آن خود کنند.

وی ادامه داد:بعد از بازگشت از رقابتهای کره جنوبی برنامه آماده سازی تیم ملی را برای جام ملتهای آسیا که بهمن ماه در شهر جده عربستان برگزار می شود آغاز می کنیم تا بتوانیم یکی از سه تیم برتر آسیا شده و جواز حضور در رقابتهای جهانی را که سال آینده برگزار می شود کسب کنیم.

کوزه گری در خاتمه اظهار داشت:به نظر من اگر تمرینات با همین روند ادامه یابد و بچه ها  با تمام توان اردوی تدارکاتی . میدانهای متعدد جهانی و بین المللی ببینند کسب سهمیه المپیک برای دوره بعدی دور از دسترس نخواهد بود.

۱۴ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.